رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در سه ماه نخست سال جاری میزان صادرات استان از گمرک قم 38 میلیون دلار بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ ارزش، 26 درصد کاهش داشت.
کد خبر: ۷۶۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 09 July 2019

به گزارش تابناک قم، سید مجتبی فرهادی قمی با اشاره به اینکه در سه ماه نخست سال گذشته صادرات استان قم از گمرک این استان، 51 میلیون دلار بوداظهار کرد: در سه ماه نخست سال جاری میزان صادرات استان از گمرک قم 38 میلیون دلار بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ ارزش، 26 درصد کاهش داشت.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست سال گذشته صادرات استان قم به لحاظ حجم 41 هزار و 533 تن بود ادامه داد: در سه ماه نخست سال جاری صادرات استان قم از گمرک این استان به لحاظ حجم 37 هزار و 318 تن بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش داشت.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در سه ماه نخست سال جاری قیمت نسبی هر تن کالای صادراتی استان از گمرک قم 1.02 هزار دلار بود که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد کاهش داشت، همچنین در این مدت قیمت نسبی هر تن کالای صادراتی استان قم 1.25 هزار دلار بود.

فرهادی قمی با اشاره به ارزش صادرات استان قم به لحاظ مبدا تولید اظهار کرد: در سه ماه نخست سال جاری ارزش صادرات استان که از گمرک‌های مختلف کشور صادر شد، 64 میلیون دلار بود که سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت، همچنین در این مدت ارزش صادرات استان قم از مبدا تولید 66 میلیون دلار بود.

وی ادامه داد: در مدت یاد شده حجم صادرات استان قم از لحاظ مبدا تولید 60 هزار تن بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ حجمی 30 درصد افزایش داشت.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال جاری قیمت نسبی هر تن کالای صادراتی استان از مبدا تولید 1.07 هزار دلار بود که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد کاهش داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار