رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: در سال گذشته 26 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان تصویب شد که 5 پروژه انجام شد و 17 پروژه در حال اجرا است.
کد خبر: ۷۶۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 07 July 2019

به گزارش تابناک قم، محمود نوربخش در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان قم اظهار کرد: 100 پروژه اقتصاد مقاومتی در سال‌های 95، 96 و 97 در استان داشتیم که 34 پروژه اجرا شده، 54 پروژه در حال اجرا توسط دستگاه‌های اجرایی بوده و 11 پروژه متوقف شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته 26 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان قم تصویب شد که 5 پروژه انجام شد و 17 پروژه در حال اجرا بوده و 4 پروژه متوقف شده است، از جمله پروژه‌های متوقف شده در سال 97، پروژه ایجاد بازارچه‌های دائمی و موقتی صنایع دستی بود

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: نیروگاه‌های خورشیدی جزو فرصت‌های سرمایه گذاری استان است و اراضی واگذار شده برای احداث این نیروگاه‌ها در قم مورد پایش قرار گرفتند.

نوربخش طراحی و پیاده سازی شهر هوشمند را جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان قم دانست و تصریح کرد: این پروژه در حال اجرا توسط شهرداری قم است تا خدمات به صورت هوشمند به شهروندان ارائه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار