آمریکایی‌ها هنوز جایگاه رفیع مرجعیت و مردم ایران را نشناخته‌اند
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی تحریم مقام معظم رهبری از سوی رئیس‌جمهور آمریکا اطلاعیه‌ای صادر کرد. کاخ‌نشینان جاهل کاخ سفید هنوز جایگاه رفیع مرجعیت و مردم ایران را نشناخته‌اند.
کد خبر: ۷۶۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ 07 July 2019

به گزارش تابناک قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی تحریم مقام معظم رهبری از سوی رئیس‌جمهور آمریکا اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: جبهه استکبار و اذناب منطقه‌ای آن‌ها سال‌هاست با شبهه‌افکنی و دروغ‌پردازی رسانه‌ای، سعی در تضعیف نظام اسلامی و پراکنده ساختن امت از پیرامون نظام ولایی دارد و در ادامه این تلاش‌های بیهوده این بار شخصیت و جایگاه رهبری معظم انقلاب اسلامی را نشانه گرفته‌اند و به‌خیال باطل خود ایشان را نیز در فهرست تحریم‌های خود قرار داده‌اند.

در این اطلاعیه تأکید شده است: در این میان آنچه قابل‌توجه است، مواضع اخیر رئیس‌جمهور ابله آمریکا است که در ادامه تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران؛ طرح سخیفانه و نابخردانه تحریم رهبر معظم انقلاب را مطرح کرده است و این نشان می‌دهد کاخ‌نشینان جاهل کاخ سفید، هنوز جایگاه رفیع مرجعیت و مردم ایران را نشناخته‌اند و همچنان در گرداب خودساخته نابودی فرو می‌روند.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: خام‌اندیشان و سران احمق آمریکایی تصور کرده‌اند می‌توانند ساده‌زیست‌ترین، زاهدترین و مقتدرترین رهبر دینی جهان را تحریم کنند، مرجعی با مقلدینی بی‌شمار و محبوبیتی جهانی و فرادینی که علما و بزرگان دیگر ادیان نیز در برابر عظمت ایشان خضوع می‌کنند و حتی سیاستمداران جهان در برابر ایشان سر تعظیم فرود می‌آورند. حال زور تحریم با چه توانی می‌خواهد در برابر مقاومت، اقتدار و عظمت ولی امر مسلمین جهان قد علم کند و از محبوبیت ایشان در بین مسلمین بکاهد؟!

در پایان این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» اعلام می‌دارد؛ دولتمردان آمریکایی باید بدانند؛ همان‌گونه که حریم پرنور ولایت و مرجعیت چشم خفاشان شبگرد استکبار را کور کرده است، تاریخ گواه است که استقامت ملت انقلابی ایران غیرقابل شکست بوده و تحریم ملت ایران، مقامات ارشد سیاسی و نظامی کشور و اکنون گزینه تحریم مقام معظم رهبری جز رسوایی بیشتر برای آمریکایی‌ها چیزی نخواهد داشت و استقامت ملت شریف انقلابی ایران، دیگر هیچ گزینه‌ای روی میز آمریکا باقی نگذاشته و ایستادگی و اقتدار مظلومانه این ملت شریف، افول قدرت استکبار را سرعت خواهد بخشید، ان‌شاء‌الله.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار