مسابقات فصل 98 – 1397 رده سني نوجوانان باشگاه‌هاي بسكتبال با قهرماني نخبه‌هاي و استعدادهاي تيم ستارگان قم به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۷۵۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۹ 23 June 2019

به گزارش تابناک قم، ‌در شرایطی که قم میزبانی سمینار نایب‌رئیسان بانوان هیأت‌‌های بسکتبال سراسر کشور را در هتل شاهد قم بر عهده داشت، دیدارهای فینال و رده‌بندی مسابقات فصل 98 – 1397 لیگ نوجوانان بسکتبال باشگاه‌ها نیز به انجام رسید و تیم روی سکوی نخست جای گرفت.

شکست پویان و رضائیان در نیمه نهایی

با توجه به نتایج مرحله نیمه نهایی که به برتری 67 بر 43 بسکتبالیست‌های تیم ستارگان مقابل پویان و پیروزی 67 بر 55 تیم مهرام مقابل شهید رضائیان منجر شده بود، تیم‌های ستارگان و همراه برای کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی، در دیدار فینال این بازی‌ها رو در روی یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بازی‌های رده‌بندی و فینال در حضور پرتعداد علاقمندان به این رشته در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام رسید و سرانجام بسکتبالیست‌های تیم ستارگان عنوان قهرمانی را از آن خود کردند، مهرام در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های شهید رضائیان و پویان نیز سوم و چهارم شدند.

در بازی رده‌بندی این مسابقات بسکتبالیست‌های تیم شهید رضائیان برابر تیم پویان با نتیجه 61 بر 54 به برتری رسیدند و فاتح سکوی سوم این مسابقات شدند اما در دیدار رده‌بندی این تیم ستارگان بود که در پایان یک مسابقه جذاب، مهیج و تماشایی با نتیجه 68 بر 54 صاحب برتری و عنوان قهرمانی این بازی‌ها شد.

سخایی: 4 تیم قمی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

مرتضی سخایی رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم در پایان این مسابقات به خبرنگار فارس گفت: با پایان مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های قم و مشخص شدن نتایج این مسابقات، تمرینات تیم‌های منتخب قم در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به منظور حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی کشور از امروز رسما آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مدت زمانی از اتمام مسابقات لیگ نونهالان می‌گذرد از تمامی مربیان باشگاه‌ها و کانون‌های بسکتبال قم تقاضا داریم بازیکنان مستعد خود را به منظور هر چه بهتر و قوی‌تر بودن تیم‌های منتخب قم، به اردوی این تیم معرفی کنند تا خدای ناکرده حقی از بازیکنی تضییع نشود.

رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم به محدودیت سنی بسکتبالیست‌های رده سنی نونهالان نیز اشاره و اظهار کرد: در رده سنی نونهالان تنها متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1384 به بالا امکان حضور دارند، ضمن اینکه تمرینات در روزهای شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 17:30 تا 19 در سالن غدیر قم برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار