نفرات اول تا سوم پنجمين دوره مسابقات جام رمضان تيراندازي در دو رشته تفنگ بادي و تپانچه بادي آقايان و بانوان در قم تجليل و قدرداني شدند.
کد خبر: ۷۵۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ 09 June 2019

به گزارش تابناک قم، هیأت تیراندازی استان قم که در دهه 1390 سال‌های خوب و موفقی را به واسطه کسب مدال‌های متنوع و رنگارنگ از رقابت‌های آسیایی سپری می‌کند، پنجمین دوره مسابقات جام حذفی تیراندازی قم را از ماه مبارک رمضان استارت زد و با معرفی برترین‌ها به پایان رساند.

این دوره از رقابت‌ها در سه مرحله و در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی با حضور تعداد 30 تیرانداز در هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی تنها سالن اختصاصی تیراندازی قم در مجموعه ورزشی شهید مهدی زین‌الدین منطقه نوبهار برگزار شد و سرانجام غرباقی و هاشمی قهرمان این دو رشته شدند.

در پیکارهای رشته تفنگ بادی تیراندازی جام حذفی قم یکی از بهترین‌های چند سال اخیر این رشته یعنی حامد غرباقی دیگر رقبای خود را پشت‌سر گذاشت و رتبه نخست را کسب کرد، در حالی که فاطمه حسین‌زاده یکی از چهره‌های شاخص بانوان قم در رقابتی نزدیک و تنگاتنگ مقام نایب‌قهرمانی را به دست آورد و نرجس کولیوندی سوم شد.

مسابقات رشته تپانچه بادی جام رمضان تیراندازی قم نیز از نظر کمی و کیفی نسبت به دوره‌های قبل با شرایط بهتری به انجام رسید و سرانجام این خدیجه هاشمی بود که گوی سبقت را از دیگر حریفان ربود و قهرمان شد، رشته‌ای که در آن مهدیه کشکولی مقام دوم را نصیب خود کرد و فاطمه شکری سوم شد.

تیراندازی که یک رشته المپیکی محسوب می‌شود در دهه 1390 با درخشش یکی از نخبه‌های این رشته در بخش بانوان به نام سیده‌رویا صبح‌خیز توانست از دو دوره حضور این تیرانداز در ترکیب تیم اعزامی ایران به پیکارهای قهرمانی آسیا مدال بگیرد، ضمن اینکه تیراندازی قم چهره‌های ملی‌پوش و موفق دیگری به نام هادی غرباقی و مینا روحیان را نیز دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار