رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از آغاز پرداخت تسهیلات ۱۸ درصدی رونق تولید به اصناف تولیدی و خدماتی فنی قم با یارانه ۴ درصد خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ 09 June 2019

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی، از پرداخت تسهیلات رونق تولید به اصناف تولیدی و خدماتی فنی استان قم خبر داد و اظهار داشت: اولویت پرداخت این تسهیلات به پروژه‌های بازسازی و نوسازی است که متقاضیان می‌توانند این تسهیلات ۱۸ درصد را با ۴ درصد یارانه که در پایان از آن کسر می‌شود دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: با توجه به راه اندازی تسهیلات رونق تولید برای واحدهایی که دارای پروانه کسب تولیدی هستند این واحدها می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر ۲۴۸ رسته در سامانه «بهین یاب» می‌توانند از تسهیلات فوق بهره مند شوند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۲ گروه فعالیتی اصناف تولیدی و خدمات فنی با اولویت بازسازی و نوسازی شامل تولیدکنندگان مبلمان، دکوراسیون داخلی و سرویس خواب، تولیدکنندگان کیف و کفش دست دوز و ماشینی، تولیدکنندگان انواع پوشاک و سری دوز، واحدهای صنفی انواع چاپ، واحدهای صنفی بسته بندی آجیل و خشکبار، قطعه سازان و فلز تراشان، تولیدکنندگان محصولات پایین دست پتروشیمی می‌توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

سیجانی تولیدکنندگان انواع شیرینی و شکلات، تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی، تولیدکنندگان انواع نان و ماشین‌های تولید نان و واحدهای فراوری سنگ‌های ساختمانی را از دیگر اصناف اولویت دار در دریافت تسهیلات رونق تولید برشمرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار