مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: امسال شاهد خاموشی در بخش صنعت و تولید استان نیستیم و چرخ واحدهای صنعتی بدون وقفه مشغول فعالیت است.
کد خبر: ۷۵۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 08 June 2019

به گزارش تابناک فم، مهدی آهنین‌پنجه اظهار داشت: با اعمال شدن بحث 1000 مگاوات بر پرمصرف‌ها احتمال می‌رود امسال شاهد خاموشی در سطح استان قم نباشیم.

وی با تأکید بر عدم تکرار خاموشی‌های سال گذشته استان در بخش صنعت افزود: با پیش‌بینی و برنامه‌هایی که در سطح وزارت نیرو دنبال می‌شود امید می‌رود امسال شاهد خاموشی در بخش صنعت و تولید استان نباشیم و چرخ واحدهای صنعتی بدون وقفه مشغول فعالیت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم تصریح کرد: خاموشی حوادث و اتفاقات تأسیسات و تجهیزات برق امری بوده که به‌صورت متناوب و بر مبنای نیاز، تعمیر، تقویت، و بهسازی انجام می‌گیرد و امر اجتناب‌ناپذیری است.

آهنین‌پنجه با تأکید بر وضعیت عادی استان قم در مبحث خاموشی‌های احتمالی برق، تصریح کرد: تاکنون برنامه خاموشی با برنامه در سطح مصرف خانوار استان قم ابلاغ نشده ولی در صورت ابلاغ چنین برنامه‌ای آمادگی‌های لازم در سطح شرکت توزیع نیروی برق قم وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدات داخلی نیز عنوان کرد: در صورتی‌ که برای احداث نیروگاه‌های جدید برق از تجهیزات داخلی استفاده شود تا 30 درصد امکان خرید تضمینی توسط شرکت‌های متولی افزایش پیدا می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار