مجموعه ورزشی پیامبر اعظم با هفت هزار و 40 متر مربع مساحت، بعد از گذشت پنج سال طی مراسمی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در شهر مقدس قم افتتاح شد.
کد خبر: ۷۵۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴ 01 June 2019

به گزارش تابناک قم، مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی در سالن فوتسال شهدای دروازه‌ری این مجموعه ورزشی برگزار شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، بهرام سرمست استاندار قم و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم به ایراد سخن پرداختند.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا و مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای نیز از جمله حاضران مراسم افتتاح مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) بودند.

این مجموعه ورزشی بعد از گذشت پنج سال عملیات عمرانی، با مساحتی بیش از هفت هزار و 40 متر مربع مساحت و هشت هزار و 720 زیربنا با اعتباری بیش از 30 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم ساخته شده است.

سالن ورزشی چند منظوره شهدای دروازه ری با مساحت بیش از 5 هزار متر مربع، سالن ورزش باستانی شهید سلیمانیان با مساحت هزار و 380 متر مربع و استخر یاس نبی(س) با هزار و 730 متر مربع مساحت امروز به صورت هم‌زمان در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) به بهره‌برداری رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار