عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سفر موفقیت‌آمیز ظریف به مسکو، گفت: آمریکایی‌ها در کنار همه فشارها افرادی هم در کشور دارند که همواره به دنبال بزک کردن اقدامات آنها باشند، روسیه در کنار ایران است اما آمریکا به نظر جنگ روانی در کشور ما به راه انداخته تا اذهان مردم را نسبت به کشورهای همراهی چون چین و روسیه منفی کند.
کد خبر: ۷۴۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 19 May 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدجواد جمالی‌نوبندگانی دیدار اخیر وزیر خارجه آمریکا با پوتین را یادآور شد و گفت: روس‌ها ضمن هماهنگی با ما در دور زدن تحریم به ایران کمک می‌کنند و در موضوع یمن هم قطعنامه علیه ایران را وتو کردند اما ممکن است گاهی هم در جوسازی ها به دنبال بهانه گیری باشند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با این حال روس‌ها بسیار مناسب موضع گرفتند، پس از اقدامات و تصمیمات اخیر هم در مقابل چهار طرف دیگر برجام موضع‌گیری به جایی داشتند.

عده‌ای به دنبال بزک کردن اقدامات آمریکا هستند

وی با اشاره به سفر موفقیت‌آمیز ظریف به مسکو، گفت: آمریکایی‌ها در کنار همه فشارها افرادی هم در کشور دارند که همواره به دنبال بزک کردن اقدامات آنها باشند، روسیه در کنار ایران است اما آمریکا به نظر جنگ روانی در کشور ما به راه انداخته تا اذهان مردم را نسبت به کشورهای همراهی چون چین و روسیه منفی کند.

منافع ایران و روس بهم گره خورده است

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: روس‌ها تا اینجای کار گام‌های خوبی برداشتند ، هرچند که منافع ما و روس‌ها به هم پیوند خورده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار