دستوری از جنس تکریم ارباب‌رجوع
استاندار قم با صدور دستوری از مدیران کل ادارات استان خواسته روزی را برای ملاقات مردمی اختصاص دهند. امید می‌رود با این کار فاصله زیادی که در بین بسیاری از مسئولان استانی با مردم شکل‌گرفته کوتاه شده و مردم راحت‌تر بتوانند مشکلات را با مسئولان در میان گذاشته و پیگیری کنند.
کد خبر: ۷۳۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ 27 April 2019

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست استاندار قم با صدور دستورالعملی به مدیران کل ادارات استان از آنان خواسته یک روز در هفته و در ساعات اولیه اداری، ملاقات مردمی با مردم داشته باشند.

استاندار از مدیران دستگاه‌ها خواسته یک روز در هفته را به‌عنوان ملاقات مردمی فوق‌العاده تعیین کرده و ساعات اولیه کاری خود را به این امر اختصاص دهند تا متقاضیان بدون نیاز به تعیین وقت قبلی به مدیر دستگاه مراجعه و درخواست و مشکلات خود را مطرح کنند.

استاندار قم همچنین اعلام کرده: روز و ساعت تعیین‌شده به این امر به نحو مقتضی و مطلوب به اطلاع جامعه هدف و مراجعین برسد و گزارش اقدامات به‌عمل‌آمده در این زمینه شامل تعداد جلسات، تعداد مراجعین، نتایج حاصله در پایان هرماه تدوین و به استانداری منعکس شود.

سرمست رضایتمندی مردم را مهم دانسته و خواسته است: تعداد و نحوه برگزاری ملاقات‌های مردمی میزان رضایتمندی مراجعین و غیره بررسی و به‌عنوان یکی از شاخص‌های ارزشیابی سال 98 مدیران دستگاه‌ها ملاک عمل خواهد بود.

امید می‌رود با این کار فاصله زیادی که در بین بسیاری از مسئولان استانی با مردم شکل‌گرفته کوتاه شده و مردم راحت‌تر بتوانند مشکلات را با مسئولان در میان گذاشته و پیگیری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار