محمد رضا قاسمی نیا
کد خبر: ۷۳۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 19 April 2019

نشان باعظمت سربازان گمنام حضرت امام زمان علیه السلام ازسوی بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به نیروهای بااخلاص وفداکار وزارت اطلاعات؛ افتخاری بی بدیل است.

نام گذاری روز میلاد باسعادت حضرت ولی الله الاعظم امام زمان علیه السلام به نام سربازان گمنام؛ سعادت وسربلندی را برپیشانی آنان خودنمایی می کند!

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز و حکیم نیروهای خدوم وزارت اطلاعات را فرزندان امام و انقلاب معرفی کرده اند و می فرمایند: آحاد وزارت اطلاعات پدید آمده انقلاب و فرزندان امام و انقلاب هستند.

سربازان گمنام حضرت امام زمان علیه السلام با جهاد و رشادت های خاموش در اوج فداکاری؛ باخوش نامی و مظلومیت بی نامی؛ به جمهوری اسلامی و هم وطنان خدمات رسانی می کنند و ماموریت های بی شمار را برای امنیت و آسایش و آرامش مردم ارمغان می آورند.

در آغازگام دوم انقلاب اسلامی؛ فرزندان بی ادعای انقلاب برای مانایی آرمان ها و اهداف والای پیروزی انقلاب اسلامی جایگاهی شایسته و قدرتمند دارند و چشم امید همه دوستان و دل باختگان انقلاب در هرنقطه از دنیا به آنان دوخته است.

بصیرت کامل و مبارزه بی امان درمقابل تهاجمات گسترده فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، دینی و مذهبی، تلاش و همت در جهت رشد و رونق تولید و اقتصاد مقاومتی، پیش گیری و جلوگیری از احتکار و قاچاق کالا و ارز، داشتن اشراف اطلاعاتی و حفاظت اطلاعات، انجام عملیات های ضدتروریسم و ضدجاسوسی؛پیش بینی وجلو گیری از مکر، دسیسه و توطئه های دشمنان و آگاهی به روز از نفوذی های بارنگ و لعاب مختلف و متنوع نظام سلطه و وضعیت معاندان ودشمنان داخلی وخارجی قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بامجاهدت های شبانه روزی و روحیه استوار بسیجی و انقلابی از الزامات وعوامل کسب توفیقات سربازان عزیز و گمنام حضرت امام زمان علیه السلام شمرده می شود.

توجه به دستورات شرع مقدس با آموزه های سعادت بخش قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، رعایت اخلاق و آداب اسلامی و قرار گرفتن درچارچوب قانون وحقوق انسان ها اصول خدشه ناپذیر و محورفعالیت ها و ماموریت سربازان گمنام حضرت امام زمان علیه السلام در جمهوری اسلامی است و باید براین الگو هرچه بیشتر پایبند و مقید باشند!

پرهیز از غرور و تکبر در رسیدن به پیروزی ها و موفقیت ها، دوری از ساده اندیشی و غفلت، استمرار در مناجات، تهجد و شب زنده داری، تلاوت قرآن کریم، توسل به اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام و دائم الوضو بودن، تقوا و خودسازی معنوی، صداقت، امانت داری، حق گویی و انصاف، اخلاص، دوری از تجسس در زندگی شخصی مردم و خودداری از اِعمال سلایق شخصی برخی از ویژگی های سربازان گمنام حضرت امام زمان علیه السلام است.

انجام ماموریت سربازان حضرت امام زمان علیه السلام درهیاهوی زندگی و زخارف فریبنده زودگذر دنیا باایمان، اعتقاد، ایثار، صبر واستقامت در برابر مشکلات و ناملایمات وپذیرش خطرات و خدمت عاشقانه به هم نوعان نمونه بارز انسان هایی است که زمینه ساز ظهور حضرت امام زمان علیه السلام می باشد وبه حق سربازان گمنام وخوشنام آن حضرت هستند!.

سعی و تلاش و همت آن ها را قدر دان و شاکر هستیم واز خداوند قادرمتعال سربلندی، سعادت و حسن عاقبت، پیروزی وسلامتی آن ها را مسئلت داریم و برشهدا و ایثارگران خانواده بزرگ وزارت اطلاعات درود و سلام می فرستیم.

محمد رضا قاسمی نیا
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش قم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار