شهردار قم عنوان کرد:
سقائیان نژاد گفت: کار فرهنگی را عامل بسترسازی در همه زمینه‌ها است و نگاه و سلوک مردم را کار فرهنگی تغییر می‌دهد که چنانچه تسهیلات، بدون اخلاق و فرهنگ باشد، قطعاً دارای فایده‌ای نخواهد بود.
کد خبر: ۷۲۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۹ 26 March 2019

به گزارش تابناک قم،‌ سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در دیدار نوروزی با مدیرعامل و کارکنان سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم اظهار داشت: کار فرهنگی را عامل بسترسازی در همه زمینه‌ها است و نگاه و سلوک مردم را کار فرهنگی تغییر می‌دهد که چنانچه تسهیلات، بدون اخلاق و فرهنگ باشد، قطعاً دارای فایده‌ای نخواهد بود.

سقائیان نژاد بابیان اینکه همه سال‌ها خوب است و بن‌بستی در عالم هستی و جمهوری اسلامی وجود ندارد، گفت: شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شده است، به معنی خروج از زندگی کلیشه‌ای و پول نفت را خوردن است.

شهردار قم بابیان اینکه اقدامات شهرداری در زندگی روزمره مردم تأثیرش نشان داده می‌شود، توضیح داد: بعضی اقدامات شهرداری اثر آنی دارد، مانند جمع‌آوری پسماند. اما در شهرسازی، اقداماتی امروز انجام می‌شود و فردا تأثیرش مشخص می‌گردد.

سقائیان نژاد از نقش شهرداری در اقتصاد شهر گفت و تصریح کرد: اقتصاد شهر، دست شهرداری‌هاست و مسیر توسعه شهرداری‌ها به هر سمتی که سوق پیدا کند، اگر درست و در جای خود باشد، موجب رونق اقتصادی شهر می‌شود.

وی اولویت‌بندی درست را عامل موثری در اقتصاد شهری دانست و تأکید کرد: در این زمینه باید با دقت و حساسیت لازم تصمیم‌گیری شود تا اثرات مثبت آن بر رونق اقتصادی دیده شود.

وی درآمد و هزینه را در شهرداری بسیار حیاتی خواند و تأکید کرد: حتماً باید دقت شود که درآمدها، بدون ظلم یا ضایع کردن حق کسی باشد.

شهردار قم، از شهرداری به‌عنوان خانواده‌ای بزرگ یادکرد که با محوریت آن، کلیه امور اجرایی شهر مدیریت می‌شود و از مدیران شهرداری قم خواست که به یکدیگر کمک کنند تا قدم‌های بزرگ در خدمت‌رسانی به مردم در سال جدید برداشته شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار