دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم گفت: در مقایسه با سال گذشته میزان کشفیات مواد مخدر ۱۱۰درصد و در زمینه دستگیری خرده‌فروشان نیز ۲۱درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۷۲۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰ 11 March 2019

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل شریفی در دوازدهمین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان قم که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اجرای جمع‌آوری طرح معتادان متجاهر از سطح شهر و مکان‌های عمومی استان اظهار داشت: این طرح با هزینه اداره کل بهزیستی انجام می‌شد اما از روز سیزدهم اسفندماه بر اساس ابلاغیه کشوری، این کار توسط شورای مبارزه با مواد مخدر در مدت 80 روز انجام می‌شود.

وی افزود: برای اجرای طرح برخورد با معتادان متجاهر با مسئولان 5 کمپ نگهداری و ترک اعتیاد استان مکاتباتی داشته‌ایم و مقررشده هزینه‌های آن را شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان متقبل شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم با ارائه تعریفی از معتادان متجاهر گفت: خواستار کمک نیروهای سپاه و بسیج به نیروی انتظامی نسبت به شناسایی و پاک‌سازی معتادین متجاهر در سطح شهر هستیم.

شریفی با اشاره به میزان کشفیات مواد مخدر در یک ماه گذشته عنوان کرد: در این مدت 57 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است و 791 معتاد و 115 خرده‌فروش در قالب 15 طرح تخصصی قدر دستگیر شده‌اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از 15 هزار معتاد و 1452 خرده‌فروش مواد دستگیرشده در بخش‌های تابعه قم هستند، همچنین طی این مدت 488 کیلوگرم انواع مواد مخدر در بخش‌های پنج‌گانه استان کشف شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم خاطرنشان کرد: در مقایسه با سال گذشته، میزان کشفیات مواد مخدر 110 درصد و در زمینه دستگیری خرده‌فروشان نیز 21 درصد افزایش داشته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار