در بیت امام خمینی(ره) در قم؛
مراسم رونمایی از نمایشگاه دائمی و مصور «آئینه انقلاب» در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در قم با حضور علما و روحانیون برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴ 07 March 2019

به گزارش تابناک قم، آئین رونمایی از نمایشگاه دائمی و مصور «آئینه انقلاب» امروز چهارشنبه در بیت تاریخی امام خمینی (ره) در قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، سید محمدرضا هاشمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم، جمعی از علما و فضلای حوزه و مردم قم حضور داشتند.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی موجب آشنایی بیشتر مردم با سبک زندگی و اندیشه امام راحل می‌شود.

حجت الاسلام حسین ملکا هدف از برگزاری این نمایشگاه را بیان سبک زندگی و تفکر امام خمینی (ره) و انتقال آن به نسل جدید ذکر کرد و افزود: مستندات این نمایشگاه از منابع گوناگون و مورد تأیید مؤسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی (ره) تهیه و تدوین شده است.

بیت امام راحل ماهیانه ۳۰ هزار بازدید کننده دارد

وی تصریح کرد: بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در قم سالانه پذیرای افرادی از داخل و حتی خارج از کشور است و ماهیانه ۳۰ هزار نفر بازدید کننده دارد.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم عنوان کرد: در این نمایشگاه که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گشایش یافته چهل برگ از زندگانی پربرکت امام راحل به تصویر کشیده شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار