فرمانده نیروی انتظامی استان قم:
فرمانده نیروی انتظامی استان قم از مراجعه 8 هزار نفر به مراکز مشاوره نیروی انتظامی در استان قم از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه خبر داد و گفت: با مشاوره‌های ارائه شده، پرونده‌های این افراد به دستگاه قضایی ارسال نشد.
کد خبر: ۷۲۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ 02 March 2019

به گزارش تابناک قم، سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به نقشه‌های دشمن اظهار کرد: دشمن نقشه‌هایی را برای شهر قم کشیده است و مخاطبان سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص این شهر هم مردم و هم مدیران بودند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان قم در سال جاری، هفت اولویت برای فعالیت‌های خود تعریف کرد از جمله این اولویت‌ها برخورد و پیشگیری با مفاسد اجتماعی است. دشمن سرمایه گذاری کرده است تا چهره نورانی شهر قم را زیر سوال ببرد، اما مردم، علما، نیروی انتظامی و دستگاه‌های مختلف اجازه این کار را نمی‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم افزود: ما از کوچک ترین مسائل در زمینه مفاسد اجتماعی در شهر قم نمی‌گذریم، پشتوانه ما مردم فرهنگی قم هستند، برخی ناآگاهانه این کار را انجام می‌دهند که باید ارشاد شوند، اما کسانی که مغرضانه در این زمینه برنامه ریزی کردند، براساس قانون با آن‌ها برخورد می‌شود و اجازه عرض اندام به چنین افرادی نمی‌دهیم.

آقاخانی برخورد با مفاسد اجتماعی را جزو مأموریت‌های نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: ما در این خصوص محکم ایستادیم و نخواهیم داد که چهره منور شهر قم به عنوان حرم اهل‌بیت(ع) توسط عده ای زیر سوال برود.

وی ادامه داد: پیشگیری از اشاعه مواد مخدر اولویت نیروی انتظامی استان قم است و در سال جاری شاهد رشد 10 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان بودیم، نیروی انتظامی با انجام عملیات‌های محله محور در قم به دنبال رفع دغدغه مردم در خصوص توزیع کنندگان خرد مواد مخدر و معتادان متجاهر است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم افزود: تهدید در فضای مجازی تهدید نرم به شمار می‌رود و پلیس فتا استان توانست که رتبه نخست را در کشور در زمینه کشف جرایم سایبری کسب کند.

آقاخانی با اشاره به ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: تمام حرکات در این نظام، حرکات امیدوار کننده است و در ناجا افتخار می‌کنیم که برای نظام خدمت می‌کنیم، ما به آینده امیدوار هستیم و این مساله ما را به حرکات بیشتر وا داشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه حدود هشت هزار نفر به مراکز مشاوره نیروی انتظامی در استان قم مراجعه کردند که با مشاوره‌های ارائه شده، پرونده‌های این افراد به دستگاه قضایی ارسال نشد. امسال حدود یک میلیون تماس با پلیس 110 در استان قم برقرار و 400 هزار تماس به اقدامات عملیاتی منجر شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه همه مدیران قم به کمک نیروی انتظامی آمدند افزود: در زمینه نزاع‌های دسته جمعی در استان کاهش داشتیم.

آقاخانی با اشاره به ارتباط مستقیم نیروی انتظامی با مردم اظهار کرد: در سال 98 میز خدمت نیروی انتظامی در مصلی نماز جمعه شهر قم برپا می‌شود و ارتباط چهره به چهره بین فرماندهان این نیرو و مردم وجود دارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در استان قم در خط مقدم برخورد با مفاسد اجتماعی است و اجازه فعالیت‌های سازمان یافته در این زمینه را نمی‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: کار این نیرو در سال آینده حداقل 50 درصد افزایش پیدا می‌کند و در این زمینه منتظر فراهم شدن امکانات هم نخواهیم شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار