مدیر عامل درمانگاه تخصصی ایرانیان:
مدیر عامل درمانگاه تخصصی ایرانیان با بیان این که مردم فریب تبلیغات را نخورند، گفت: متاسفانه در زمینه پوست و مو بازار مکاره به وجود آمده است.
کد خبر: ۷۲۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹ 28 February 2019

به گزارش تابناک قم، دکتر محمد حسن طاهایی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در حال حاضر 16پزشک وفوق تخصص جراحی، پلاستیک و پوست و مو در کلینیک ایرانیان حاضر هستند، اظهار داشت: این مسئله باعث شده تا ثبات خوبی در کلینیک حاکم شود یعنی هر فردی در هر لحظه از شبانه روز که بخواهد پزشک متخصص در کلینیک حاضر می باشد.

وجود بازار مکاره در زمینه پوست و مو

وی ادامه داد: امروز در جامعه در خصوص متخصص زیبایی بسیار صحبت می شود در حالی که چیزی به نام متخصص زیبایی وجود ندارد؛ در این عرصه فقط دو متخصص پوست و مو که باید تخصص داشته باشد و جراح پلاستیک و ترمیم که باید فوق تخصص داشته باشد در این زمینه می توانند فعالیت کنند.

مدیر عامل درمانگاه تخصصی ایرانیان با اشاره به بازارمکاره در بحث پوست و مو، گفت: امروز به راحتی برخی پزشکان عمومی با جذب برخی سلبریتی ها از طریق آنها در فضای مجازی تبلیغات می کنند و در این عرصه در حال کسب درآمد می باشند در حالی که تخصص این نوع فعالیت ها را ندارند.

وی بیان داشت: در اولین مرحله کسی که می خواهد برای انجام اقدامات زیبایی مراجعه کند باید به دو متخصص گفته شده مراجعه کند و در مرحله دوم هم مردم نباید فریب برخی تبلیغات را بخورند.

طاهایی با اشاره به اینکه برخی اقدامات اشتباه باعث عوارض جبران ناپذیری است، ابراز داشت: مردم باید به مراکزی مراجعه کنند که مجوزهای لازم را از مراکز معتبر داشته باشند.

وی اضافه کرد: کلینیک ایرانیان تندیس برترین درمانگاه پوست و موی کشور را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده است که این مسئله افتخاری برای شهر قم می باشد.

وجود بازار مکاره در زمینه پوست و مو

مدیر عامل درمانگاه تخصصی ایرانیان با اشاره به اینکه در 5سال اخیر فعالیت کلینیک تا کنون حتی یک مورد شکایت هم نداشته ایم، گفت: ما برای اولین بار مسئله بیمه کاشت مو را در کشور مطرح کردیم و در حال حاضر هم این را انجام می دهیم و هر فردی که از کاشت موی خود راضی نبودمی تواند با مراجعه به بیمه هزینه خود را دریافت کند.

وی عنوان داشت: برای اولین بار در کشور وام قرض الحسنه و بدون بهره خدمات زیبایی را به بیماران خود پرداخت می کنیم.

طاهایی در ادامه با اشاره به راه اندازی کلینیک لاغری در استان ، خاطرنشان کرد: چاقی هم از نظر زیبایی و هم از نظر سلامتی مشکلاتی را برای فرد ایجاد می کند که امروز کاملترین پکیج لاغری در استان را برای شهروندان ایجاد کرده ایم.

وی افزود: توریسم درمانی یکی از مسائل مهمی است که در کشور با این مسئله بصورت شعاری برخورد می شود در حالی که قم دومین شهر توریسم مذهبی در کشور را دارد و سومین شهر شیراز می باشد اما شیراز در مسئله توریسم درمانی بسیار فعال می باشد.

مدیر عامل درمانگاه تخصصی ایرانیان ادامه داد: اگر مسئولین اندکی از ما حمایت معنوی کنند ما هم می توانیم در این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشیم در حالی که امروز قم در این زمینه عملکرد ضعیفی دارد.

 

اخبار قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار