مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم گفت: این دوره از جشنواره پرچم با توزیع ۶۰ هزار فرم و با شرکت بیش از ۴۵ هزار نفر در استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸ 27 February 2019

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی در آئین اختتامیه سومین دوره جشنواره پرچم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: این دوره از جشنواره با توزیع 60 هزار فرم و با شرکت بیش از 45 هزار نفر از 4 ناحیه و 2 منطقه آموزش و پرورش استان قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره از آذرماه سال جاری با هدف تقویت و اعتلای هویت ملی که نماد و نشان آن «پرچم» بوده، برگزار شده بود، گفت: این دوره از جشنواره با تجلیل از 70 نفر برگزیده در مقطع ابتدایی کلیه مدارس سطح استان قم به کار خود پایان داد.

مقیمی از 45 دانش‌آموز دختر و 25 دانش‌آموز پسر به عنوان برندگان جشنواره پرچم نام برد که در بین آن‌ها 10 نفر برگزیده از دانش‌آموزان استثنایی حضور داشتند.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم، بیشترین برگزیدگان سومین دوره جشنواره پرچم از دانش‌آموزان مدارس ناحیه یک قم، با 23 برگزیده و کمترین برگزیدگان نیز از دانش‌آموزان مدارس ناحیه سه قم با 9 برگزیده تعلق داشته است.

وی با اشاره به اینکه نوآوری و شکوفایی دانش‌آموزان قمی در دوره اخیر نسبت به دوره‌های پیشین از سطح قابل‌ملاحظه‌ای برخوردار بود، افزود: این جشنواره با رویکرد کمک به رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان شهرمان و به عنوان یکی از بخش‌های جشنواره بزرگ «چله سرو» در پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برگزار شد.

 

اخبار قم

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار