رئیس شورای اسلامی شهر قم:
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: بحث نماهای رومی از دغدغه‌های مدیریت شهری قم است و این نماها با شان این شهر سازگاری ندارد.
کد خبر: ۷۱۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸ 26 February 2019

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به اهمیت بعد نظارت مهندسین اظهار کرد: بعد نظارتی مهندسین اهمیت زیادی دارد و کوچکترین تخلف آن‌ها در این زمینه روی کیفیت ساخت و ساز در شهر تاثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: بحث نماهای رومی از دغدغه‌های مدیریت شهری قم است و این نماها با شان این شهر سازگاری ندارد، با این وجود شاهد توسعه نماهای رومی در شهر قم هستیم و این مساله موجب نگرانی بزرگان این شهر شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: 10 اسفندماه سالروز ورود امام خمینی(ره) به شهر قم پس از پیروزی انقلاب اسلامی است، این رویداد اتفاق مهمی بود و امام راحل پس از انقلاب از شهر قم رهبری انقلاب اسلامی را بر عهده داشتند. حضور امام خمینی(ره) در شهر قم موجب ارتقای این شهر شد و توجه جهانیان را به قم جلب کرد.

جلالی با اشاره به وظایف مدیران اظهار کرد: پاسداری از خون شهدا وظیفه همه مدیران است و آن‌ها باید در راه خدمت به مردم و پاسداری از خون شهدا تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت کنونی کشور مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی شهدا است و باید مدیران به صورت شبانه روزی به مردم خدمت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: با تصویب افتتاح حساب برای واریز مبلغ 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت متروی قم توسط سازمان قطار شهری شهرداری قم به دنبال انتقال این مبلغ از بانک مرکزی به استان هستیم. این اقدام با نظارت دیوان محاسبات صورت می‌گیرد و دیوان بر روی مصرف این مبلغ نظارت دارد.

 

اخبار قم

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار