در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص)؛
همایش پیاده‌روی خانوادگی در قم در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۱۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵ 26 February 2019

به گزارش تابناک قم، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به قم جمعه ۱۰ اسفند از ساعت ۷ صبح برگزار می‌شود و دستگاه‌های استانی در برگزاری این همایش همراهی می‌کنند.

این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ورزش همگانی در میان مردم در مسیر میدان روح الله و بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود و قرار است این همایش به طور زنده از شبکه ۳ سیما پخش شود.

این در حالی است که مجری برگزاری این همایش هیئت ورزش‌های همگانی استان قم است و این هیئت ورزشی با همکاری استانداری قم، شهرداری قم، نهادهای دولتی و حمایت بخش خصوصی و حامیان مالی اقدام به برگزاری این همایش می‌کند.

همایش پیاده روی خانوادگی در گذشته نیز بارها در همین مسیر برگزار شده و استقبال عموم مردم قم از این همایش سبب شده از این پیاده روی خانوادگی به عنوان تجربه‌ای مثبت برای ترویج ورزش همگانی یاد شود و امسال نیز این همایش پیاده‌روی به عنوان طرحی عمومی برگزار می‌شود.

 

اخبار قم

مسئولان استانی قم بر لزوم افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های ورزشی در استان قم تأکید کرده‌اند. این در شرایطی است که اقبال به ورزش در میان عموم شهروند به عنوان راهکاری برای پیشگیری در برابر آسیب‌ها و بیمارهای جسمی و روانی مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار