با مساحت ۶ هزار متر مربع؛
رئیس پلیس راهور استان قم از احداث شهرک ترافیک با مساحت ۶ هزار متر مربع در این استان خبر داد و گفت: دو شهرک دیگر نیز در آینده احداث خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸ 25 February 2019

به گزارش تابناک قم، سرهنگ علی حسن قیصری ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: آموزش به کودکان و نوجوانان در مدارس به صورت چهره به چهره با تابلوها و علائم رانندگی انجام می‌شود، همچنین فیلم‌هایی در خصوص تصادفات در سطح شهر پخش شد تا جوانان در بحث رانندگی احساس خطر داشته باشند.

وی گفت: در سال آینده، با معاون پیشگیری صحبت‌های لازم انجام گرفته تا افرادی که گواهینامه ندارند و وسائل نقلیه آنها توقیف می‌شود را آموزش دهیم.

رئیس پلیس راهور استان قم عنوان کرد: در خصوص تصادفاتی که در ناوگان حمل و نقل عمومی داریم با توجه به تردد زیاد آن‌ها ما آموزش‌های لازم را داشتیم و در این رابطه طرحی به شهرداری ارائه شده که در این راستا در نظر داریم اتوبوس سیار ایجاد شود و مانیتور نصب کنیم و به صورت سیار در نقاط مختلف شهر استفاده شود.

وی با بیان اینکه در حال راه‌اندازی شهرک ترافیک در مساحت ۶ هزار متر در قم هستیم، افزود: ۲ شهرک ترافیکی دیگر نیز برای سال بعد در دستور کار قرار می‌گیرد.

برگزاری جشنواره پلیس و امنیت

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قم نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری جشنواره پلیس و امنیت به صورت سالیانه افزود: امسال نیز این جشنواره در دو بخش خبر و عکس برگزار می‌شود.

سرهنگ مهرداد حاجی‌زاده مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا ۱۵ اسفندماه عنوان کرد و افزود: آثار ارسالی باید مرتبط با موضوعات پلیس، امنیت و آسیب‌های اجتماعی باشد.

 

اخبار قم

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار