معاون مشارکت های مردمی بهزیستی قم با اشاره به اجرای طرح احسان ماندگار(هبه) به منظور جمع آوری لوازم خانگی مازاد و ارزشمند شهروندان قمی جهت اهدا به نیازمندان خبر داد و از مردم این استان خواست در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.
کد خبر: ۷۱۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ 23 February 2019

به گزارش تابناک قم، احمد حیدری افزود: بر اساس تفاهم نامه میان بهزیستی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، طرح احسان ماندگار(هبه) از ابتدای اسفند آغاز شده و تا 20 اسفندماه نیز در این استان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این طرح در سال های گذشته نیز اجرایی شده و با استقبال خوب شهروندان قمی مواجه شده است، گفت: از همشهریان درخواست می نماییم لوازم خانگی برقی شامل یخچال، ماشین لباس شویی، تلویزیون، جاروبرقی، فرش و لوازمی که سالم و قابلیت استفاده را دارند برای تامین وسایل خانگی مورد نیاز خانواده های تحت پوشش اهدا نمایند.

وی با تاکید بر اینکه حفظ کرامت مددجویان و خانواده نیازمندان مورد تاکید این اداره کل است، افزود: شهروندان جهت مشارکت در این طرح ضمن تماس با شماره تلفن 137 شهرداری قم اقلام مازاد و قابل اهدای خود را اعلام می نمایند و کارشناس ارزیاب طرح با کارت شناسایی مشخص به منازل شهروندان مراجعه نموده و کالای اهدایی را ارزیابی می نماید.

حیدری ادامه داد: کالاهای خانگی اهدایی خانواده ها در این طرح توسط کارشناسان ارزیابی می شود و بعد از تایید لازم نسبت به انتقال و تحویل به مددجویان نیازمند اقدام می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار