مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد:
عزتی گفت: زاکسی هم اکنون در حال فعالیت است،اما برای ارائه خدمات بیشتر و گستردگی بهتر در جامعه قم،به دنبال تفاهم و ارتباط مطلوب با خودرو‌های اینترنتی که فعالیت بیشتری دارند،هستیم.
کد خبر: ۷۱۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 23 February 2019

به گزارش تابناک قم، مرتضی عزتی مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: با توجه به تاکسی‌ها و خودرو‌های اینترنتی که فعال هستند، سازمان تاکسیرانی شهرداری قم نیز همسو و همگام با آن‌ها بحث تاکسی اینترنتی را راه‌اندازی کرده و در حال فعالیت است.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تاکید بر استفاده شهروندان از تاکسی که خودروی عمومی و ایمن است و امنیت بیشتری دارد،بیان کرد: درخواست داریم اگر شهروندان مورد خاصی از سوی رانندگان تاکسی مشاهده کردند یا انتقاد و پیشنهادی داشتند،حتما باشماره تلفن۳۶۶۲۸۸۰۰-۰۲۵ یاسامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۳۳ ارتباط برقرار کنند که قطعا درخواست‌های آن‌ها رسیدگی و نتیجه اعلام می‌شود.

وی افزود: اخیرا با عوامل خودرو‌های اینترنتی مطرح جلساتی برگزار کردیم تا در صورت رفع موانع، تفاهمی بین طرفین داشته باشیم و از نیروی آن‌ها استفاده کنیم.

عزتی یادآور شد: فعالیت خودرو‌های اینترنتی که در قم هستند، غیر قانونی است و مجوز‌های لازم را دریافت نکردند، ولی با توجه به حضور آن‌ها طی چند سال اخیر در برخی از استان‌ها ازجمله تهران، این اتفاق در قم نیز رخ داده و فعالیت آن‌ها را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه تاکسی اینترنتی سازمان تاکسیرانی شهرداری قم «زاکسی» نام دارد،ابراز کرد: زاکسی هم اکنون در حال فعالیت است، اما برای ارائه خدمات بیشتر و گستردگی بهتر در جامعه قم، به دنبال تفاهم و ارتباط مطلوب با خودرو‌های اینترنتی که فعالیت بیشتری دارند، هستیم.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: قیمت تاکسی اینترنتی «زاکسی» با نرخ مشابه برنامه‌های همسو و حتی پایین‌تر از آن‌ها است و خدمات بهتری ارائه می‌کند که سعی داریم فرهنگ‌سازی ترویج این برنامه بین تاکسیرانان انجام شود و اطلاع رسانی بیشتری به شهروندان صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار