رئیس پژوهشگاه امام صادق(ع) عنوان کرد:
رئیس پژوهشگاه امام صادق(ع) گفت: سرلشگر باقری در بازدید از آثار برجسته و برگزیده پژوهشگاه امام صادق (ع) ضمن تقدیر از این اقدامات بر تعامل جدی این پژوهشگاه با نیروهای مسلح تأکید کرد.
کد خبر: ۷۱۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 20 February 2019

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید نگارش رئیس پژوهشگاه امام صادق(ع)، با اشاره به بازدید سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از پژوهشگاه امام صادق(ع) اظهار داشت: قدمت این پژوهشگاه به قدمت انقلاب اسلامی و 4 دهه خدمت باز می گردد که توانسته در این 4 دهه هزار متن به چاپ برساند.

وی گفت: افتخار پژوهشگاه امام صادق(ع) همجواری با حوزه علمیه قم و استفاده از ظرفیت علمی و معنوی حوزه، مراجع علما و فضلای برجسته می باشد که با این سابقه و این ظرفیت امروز مأموریت دارد که پاسخگوی نیازهای پژوهشی و آموزشی نیروهای مسلح باشد.

رئیس پژوهشگاه امام صادق(ع) افزود: از آنجایی که سرلشگر باقری پژوهشگاه امام صادق (ع) را مرکز ارزشمند معرفی کردند مأموریت ما را در پاسخگویی نیروهای مسلح دو چندان می کند.

تقدیر سرلشگر باقری از تالیفات پژوهشگاه امام صادق(ع)

وی با بیان اینکه برخی از آثار پژوهشگاه تا 15 بار تجدید چاپ شده است افزود: کتاب هایی همچون پیام های عاشورا، جریان شناسی ایران معاصر، تربیت دینی فرزندان، دشمن شناسی از دیدگاه امام(ره) از جمله آثار مهم تولید شده در پژوهشگاه امام صادق(ع)است.

حجت الاسلام نگارش عنوان کرد: از نکاتی که پژوهشگاه به دنبال آن است تقویت اثربخشی و اثرگذاری در جامعه نیروهای مسلح می باشد که با تجربه به دست آمده از 4 دهه پژوهش به دنبال آن هستیم که بر اساس نیاز های جامعه مخاطب پژوهش و تألیف را دنبال کنیم.

وی بیان داشت: تقویت مسئله شناسی در حوزه مسائل مورد نیاز نظام و انقلاب اسلامی در چهارچوب مأموریت های محوله از اصول و سیاست های مهم پژوهشگاه امام صادق(ع) می باشد واین پژوهشگاه به دنبال تقویت ، ارتقاء گفتمان انقلاب اسلامی در سطح سپاه و نیروهای مسلح است.

رییس پژوهشگاه امام صادق(ع) گفت: برای پرهیز از موازی کاری و کارهای جزیره ای و در جهت هم افزایی به دنبال همکاری با مراکز پژوهشی هم سو و ارتباط مستمر و نظامند با مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی درون و بیرون سپاه هستیم.

حجت الاسلام نگارش عنوان کرد: سرلشگر باقری در بازدید خود از پژوهشگاه امام صادق(ع) ضمن تأکید بر جایگاه ارزشمند پژوهشگاه به نیاز نیروهای مسلح به پژوهشگاه اشاره و در بازدید از آثار برجسته و برگزیده پژوهشگاه ضمن تقدیر از این اقدامات بر تعامل جدی این پژوهشگاه با نیروهای مسلح تأکید کرد.

تقدیر سرلشگر باقری از تالیفات پژوهشگاه امام صادق(ع)

با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حاجی‌صادقی نمایندۀ ولی فقیه در سپاه، معاونین نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سردار سید قاسم قریشی، دکتر حمید قنبری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حمید نگارش، رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع)، آیت‌الله احمد عابدی، رؤسای دانشگاه‌های نیروهای مسلح و مسئولان نمایندگی سپاه‌های کل کشور، از چهار اثر«سند تحول پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع)»، «ایران در چهل سالگی انقلاب اسلامی»، «راهبردهای مبارزه با جنگ تمام‌عیار اقتصادی» و «نگرشی نو به انقلاب اسلامی» رونمایی شد.

پس از پایان مراسم، سرلشکر باقری به اتفاق سایر مهمانان از نمایشگاه آثار پژوهشگاه بازدید و از کمیت و کیفیت آثار پژوهشگاه ابراز خرسندی نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار