کارشناس هواشناسی قم خبر داد؛
کارشناس هواشناسی استان قم از کاهش پنج درجه‌ای هوای قم طی روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت: حداقل دمای هوا در روز پنج‌شنبه منهای سه درجه خواهد بود.
کد خبر: ۷۱۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳ 20 February 2019

به گزارش تابناک قم، محمد جواد ترابیان با بیان اینکه هوای امروز قم کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید است، گفت: حداقل دمای هوای امروز صفر درجه و حداکثر ۱۴ درجه و سرعت وزش باد بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی است.

وی گفت: هوای قم در روز چهارشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم اضافه کرد: حداقل دمای هوای قم در چهارشنبه منهای ۲ و حداکثر دمای هوا ۱۲ درجه و سرعت وزش باد بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هوای قم در روز پنجشنبه صاف در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود، اظهار داشت: حداقل دمای هوا در روز پنج‌شنبه منهای سه درجه و حداکثر دمای هوا ۱۲ درجه و سرعت وزش باد بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی خواهد بود.

ترابیان با بیان اینکه هوای قم در روز جمعه صاف در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود، افزود: حداقل دمای هوای قم در جمعه منهای یک درجه و حداکثر ۱۴ درجه و سرعت وزش باد بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی پیش بینی می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار