مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور عنوان کرد؛
آیت الله اعرافی گفت:فعالیت‌های فرهنگی شهرداری قم قابل‌تقدیر است وباید از رویکردخوب وانقلابی شهرداری قم درحوزه فرهنگی تشکرکنم.
کد خبر: ۷۱۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۸ 19 February 2019

به گزارش تابناک قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی شهرداری قم قابل‌تقدیر است و به‌طور خاص از رویکرد خوب و انقلابی شهرداری قم در حوزه فرهنگی باید تشکر کنم گفت: شهرداری همت خوبی در حوزه فرهنگی کرده که با جشنواره چله سرو برنامه‌های متنوعی را به‌صورت مستقل و مشارکتی در بخش‌های مختلف برگزار کرده است.

امام‌ جمعه قم با تأکید بر اینکه قم از این نظر ابعاد علمی و انقلابی و شخصیت‌ها و اندیشه‌ای نظیری ندارد، اضافه کرد: جایگاه ویژه قم، مسئولیت حوزه و مدیران شهر قم را بیشتر می‌کند و اقتضائات این جایگاه بسیار مهم است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تقدیر از تلاش سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در معرفی چهره‌های شاخص روحانیت و مساجد شاخص عنوان کرد: حضور مدیریت جدید در این سازمان مغتنم است برای اینکه قدم‌های بزرگ‌تری برداریم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نقش مهم شهرداری‌ها در حرکت‌های هنری و فرهنگی،یادآورشد: باید به ایجاد نشاط اجتماعی در ابعاد مختلف در چارچوب محدوده‌های شرعی و اخلاقی توجه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار