رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی قم خبر داد
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی قم گفت: ۴۰ مسجد شاخص تراز انقلاب اسلامی در سطح کشور، در حال بررسی است که به زودی مساجد شاخص معرفی می شوند.
کد خبر: ۷۱۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۸ 19 February 2019

به گزارش تابناک قم، حسن مالکی نژاد، گفت: یکی از طرح هایی که همزمان با ایام الله دهه فجر و چهل سالگی انقلاب انجام شد، برگزاری جشنواره چله سرو بود که به خوبی اجرا و برخی از برنامه های دیگر آن نیز در دستور کار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی قم عنوان داشت: مساجد همیشه در راستای معرفی انقلاب و برنامه های انقلابی موثر بوده و تلاش جدی داشتند که برای معرفی آنها در سطح کشور تلاش خواهیم کرد.

وی ابراز داشت: مساجد با تراز انقلابی همواره اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند که کارها و فعالیت های آنها نیز برای دیگر مساجد می تواند الگو باشد و از این رو باید در زمینه معرفی آنها اهتمام داشت.

مالکی نژاد تصریح کرد: این مساجد فعال و پویا بوده و بعد از انقلاب نیز اقدامات انقلابی بودن خود را فراموش نکرده و هیئت امنای مسجد، فعالیت آن مسجد را تنها به اقامه نماز خلاصه نکردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی قم با بیان اینکه از ظرفیت هیئات مذهبی سراسر کشور استفاده کرده ایم گفت: این هیئات در سراسر کشور، فعال شده و فرم های مساجد برتر ارسال و تا بتوانند بهترین مساجد را معرفی کنند.

وی بیان داشت: اسامی مساجد شاخص در سراسر کشور ارسال شده و در حال بررسی نهایی هستیم که امیدواریم بتوانیم کتابچه ای نیز در این زمینه آماده کنیم.

مالکی نژاد تصریح کرد: در استان قم، مسجد چهارمردان انتخاب شده چرا که همواره در راستای گسترش مباحث انقلابی در سطح استان تلاش داشته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی قم گفت: علاوه بر آن احتمالا مسجد محمودیه قم نیز به دلیل گسترش مباحث فرهنگی و آموزشی و راه اندازی اقتصاد پویا با نگاه اسلامی، نیز مورد تجلیل قرار می گیرد.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار