تيم صباي قم با توجه به شكست خانگي هفته بيستم ليگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌هاي كشور اميد اندكي به بقا در اين سطح از رقابت‌هاي باشگاهي ايران دارد.
کد خبر: ۷۱۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ 17 February 2019

به گزارش تابناک قم، تیمی که در نیم‌فصل نخست فصل جاری لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با توجه به مشکلات عدیده مالی، بی‌مدیریتی در باشگاه فرهنگی ورزشی صبا و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نتوانست عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد، اکنون در آستانه سقوط قرار دارد.

جوانان صبای قم که فصل گذشته با سخت‌کوشی و تحمل مشکلات فراوان به مقام قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های ایران دست یافته و مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کرد، امسال در نیم‌فصل نخست از 11 بازی تنها چهار امتیاز گرفت تا در دور برگشت مشکلات زیادی داشته باشد.

نماینده آینده‌دار فوتبال قم در دور برگشت با محمد جعفری سرمربی جدید خود عملکرد بسیار خوبی داشته و به مراتب بیشتر از نیم‌فصل نخست امتیاز کسب کرده اما به دلیل اینکه اندوخته‌ای از نیم‌فصل نخست ندارد با وجود بازی‌های قابل قبول، اما در آستانه سقوط به دسته پائین‌تر است.

صبای قم در مسابقه خانگی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم با وجود اینکه چیزی از زردپوشان اصفهانی کم نداشت اما در نهایت دست خالی زمین را ترک کرد، تیمی که مستحق کسب یک امتیاز بود اما در موقعیت‌های گلزنی شانس با آن یار نبود و سرانجام یک بر صفر باخت.

در نهایت سپاهان با پیروزی در میهمانی تیم جوانان صبای قم به قهرمانی نزدیک‌تر شد، در حالی که نماینده قم اکنون در آستانه سقوط به دسته پائین‌تر است و دو بازی باقی مانده از فصل جاری لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم‌های تراکتورسازی تبریز و البدر بندر کنگ برای این تیم حساسیت فوق‌العاده زیادی دارد.

صبای قم روز جمعه سوم اسفند ماه در آخرین بازی خارج از خانه این فصل به میهمانی تیم فوتبال جوانان تراکتورسازی تبریز می‌رود و آخرین بازی خانگی این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را یک هفته بعد در خانه برابر تیم البدر بندر کنگ برگزار می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار