اختتامیه جشنواره المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب و جشنواره سرود آوای سرو از بخش‌های ویژه جشنواره چله سرو در قم برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹ 17 February 2019

به گزارش تابناک قم، اختتامیه المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب و جشنواره آوای سرو با حضور سید ابراهیم معتمدی قائم‌مقام شهردار و مسئولان استانی در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

در این مراسم، معاون فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم اظهار داشت: جشنواره کلی چله سرو ویژه‌برنامه‌ای بوده که در دو جشنواره آن کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی با اشاره به استقبال نوجوانان استان از المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب تأکید کرد: المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب در 90 مسجد و با حضور 4 هزار و 700 نفر از خواهران و برداران مسجدی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: استقبال نوجوانان مسجدی قم از المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب فراتر از حد انتظار بود، رویکرد مسجد محوری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم قابل‌تقدیر است.

معاون فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم اضافه کرد:بعد از برگزاری برنامه‌ها در 90 مسجد درنهایت در هشت محله و مسجد مسابقات دنبال شده و در انتها در دو مسجد مسابقات نهایی برگزارشده و در آن نفرات برتر انتخاب شدند.

موسوی ادامه داد: سرود آوای سرو از دیگر برنامه‌های مهمی بوده که در راستای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد که از 60 گروه برتر درنهایت بیش از 20 گروه دارای آثار فاخری بودند، بیش از 1500 نفر درمجموع در جشنواره سرود آوای سرو حضور به هم رساندند.

وی با اشاره به روند برگزاری جشنواره سرود آوای سرو گفت: پیوند بین مسجد، محلات و خانواده‌ها می‌تواند رویکرد مهم مسجد محوری را در شهر قم تقویت کند، 60 گروه بالای 15 سال و 20 گروه نیز زیر در 15 سال در جشنواره سرور حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نیز در بخشی از این مراسم عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی ورزشی مساجد استان در برگزاری المپیاد ورزشی و جشنواره آوای سرو نقش بسیار مؤثری را از خود برجای گذاشت.

ابوالقاسم مقیمی افزود: راهبرد اصلی فعالیت‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مسجد محوری بوده و این راهبرد کلان در سال 98 نیز باقدرت بیشتری دنبال می‌شود، این دو المپیاد و جشنواره سال 98 نیز باقدرت ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت مساجد شهر قم گفت: هر جایی که پای مساجد بر فعالیت‌های اجتماعی بازشده شاهد بهبود وضعیت موجود بوده‌ایم. ایستگاه‌های نشاط رد حال حاضر در 40 مسجد شهر قم برپاشده و سعی می‌شود سال آینده این تعداد افزایش پیدا کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار