رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم:
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: سیره شهدا باید توسط بچه های مسجد دنبال شود و بتوانند خصوصیات شهید محل خود را بررسی و معرفی کنند.
کد خبر: ۷۱۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴ 17 February 2019

به گزارش تابناک قم، حسن مالکی نژاد در حاشیه رونمایی از پلاک خیابان شهید مکیان که جمعه شب در قم برگزار شد گفت: اجرای طرح پلاک دار کردن خیابان و یا کوچه های شهر به نام یکی از شهدا، اقدام ارزشمندی است که توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم انجام می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: این سیاست بسیار خوبی است که از این طریق می توانیم تمامی کوچه ها و یا خیابان هایی که مزین به نام شهدا نیست را، نامگذاری کرده و از برکت آنها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: موضوع نامگذاری کوچه یکی از اقدامات اولیه است که انجام می شود و در گام بعدی باید بچه های مسجد تلاش کرده تا آن شهید را شناخته و به دیگران هم معرفی کنند.

مالکی نژاد گفت: بسیاری از شهدا در محله های قم هستند که مردم محل آنها را نمی شناسند و از این طریق آن شهید معرفی شده و وصیتنامه های آنها بیرون آمده و مورد مطالعه قرار می گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: سیره شهدا باید توسط بچه های مسجد دنبال شود و بتوانند خصوصیات شهید محل خود را بررسی و معرفی کنند.

وی با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: این کانون ها نیز می توانند نقش موثری در پیشبرد کارها داشته باشند و با ارتباط گیری با خانواده شهدا، به معرفی شهید و الگو گیری از آن بپردازند.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار