استاندار قم با تأکید تشکیل مجمع مشورتی توسعه استان گفت: توسعه قم نیاز به یک عزم جزم دارد.
کد خبر: ۷۱۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰ 17 February 2019

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حفظ اشتغال در کنار عارضه‌یابی و بازگرداندن واحدهای نیمه فعال و راکد به چرخه تولید جزو اولویت‌های استان است، بر همین اساس باید کار کارشناسی در کمیته‌های فنی انجام گرفته و در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جمع‌بندی صورت گیرد.

وی افزود: نه‌تنها باید روحیه همکاری میان اعضا تقویت شود بلکه باید حفظ این روحیه در اولویت کاری مسئولان استان قرار گیرد، همچنین باید نگاه فراخشی به مسائل داشته باشیم.

استاندار قم با بیان اینکه در امر تولید و رفع موانع تولید فراتر از قوه مجریه، نشست سران سه قوه با تدابیر مقام معظم رهبری در راستای عبور از موانع در حال تشکیل است، ادامه داد: از فرصت سفر مسئولان کشوری به استان باید بیشترین استفاده را کنیم، همچنین یک سری مسائل را باید دستگاه‌های اجرایی به‌حسب وظایف ذاتی از مرکز پیگیری کنند و استانداری نیز از این پیگیری‌ها حمایت خواهد کرد.

سرمست با بیان اینکه سفر مسئولان و مقامات کشوری به استان دارای برکات بسیاری است، خاطرنشان کرد: هر سفری که از سوی مقامات عالی رتبه کشوری به استان صورت می‌گیرد یک فرصت برای استان بوده و دستگاه‌های مربوطه باید جدی‌ترین و پیگیرترین دستگاه نسبت به وزارت خانه مربوطه باشد و قبل از سفر مقام کشوری باید بسته پیشنهادی درخواستی از سوی دستگاه‌ها آماده‌ شده باشد.

وی با تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها ابراز کرد: در پیگیری مسائل همیشه مکاتبات کارساز نبوده بلکه پیگیری‌های حضوری نتایج بهتری به دنبال دارد و باید تا رسیدن به نتیجه پیگیر باشیم.

استاندار قم با تأکید تشکیل مجمع مشورتی توسعه استان گفت: بر همین اساس، ما بنیان توسعه استان را مبتنی بر همت مسئولان و همه‌کسانی که صاحب سرمایه فکری، اقتصادی و یا نمادین هستند قرار می‌دهیم.

وی تأکید کرد: توسعه استان قم نیاز به یک عزم جزم دارد همچنین در کنار کارهای روتین و استانی نیاز به عزم خیرین کشور داریم، از سوی دیگر باید سند توسعه استان متناسب به اسناد بالادستی تنظیم شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار