حجت الاسلام آتش زر:
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از انتظارات از جشنواره چله سرو این بود که مردمی برگزار شود که این امر رقم خورد و موجب موفقیت آن شد.
کد خبر: ۷۱۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ 17 February 2019

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام آتش زر ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال از حساسیت بسیاری برخوردار بود و دشمنان نمی خواستند که هیچ جوره انقلاب چهل سالگی خود را ببیند اما این آرزو را به گور خواهند برد.

وی بیان داشت: وقتی ترامپ مصاحبه می کند و می گوید که تابستان داغ در انتظار ایران و یا اینکه می گوید جشن چهل سالگی انقلاب را ایرانی ها نخواهند دید، به این معناست که دشمنان برنامه ریزی سنگینی کرده بودند و از این رو برگزاری جشن پیروزی انقلاب از اهمیت بسیاری برخوردار است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شهرداری قم نیز در این زمینه برنامه ریزی های لازم را از طریق سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارائه کرد گفت: در راستای برگزاری جشن ها، جشنواره چله سرو مطرح شد که بسیار طرح مناسب و به عنوان یک طرح جامع و کامل مطرح است.

آتش زر افزود: کمیسیون فرهنگی شورا نیز این موضوع را دنبال و در راستای الگو سازی طرح چله سرو تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم جشنواره چله سرو بستر سازی برای برگزاری جشن های مردمی بود گفت: این کار بسیار مهم و اقدام ارزشمندی بود و عامل موفقیت جشنواره چله سرو نیز همین امر است.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار