عکاسی که پلاکارد حاشیه ساز(ای آنکه تو عامل گرانی، تاعید خدانکند نمانی) را در راهپیمایی 22 بهمن عکاسی کرده از سرنوشت آن روایت می کند: دوباره روحانی جوان را دیدم که پلاکارد را پاره کرده بود و خود را به وزیر رساند.
کد خبر: ۷۱۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 17 February 2019

به گزارش تابناک قم، مهدی جعقری خبرنگار و عکاس قمی که پلاکارد حاشیه ساز(ای آنکه تو عامل گرانی، تاعید خدانکند نمانی) را در راهپیمایی 22 بهمن عکاسی کرده بود می گوید:

روز 22 بهمن قرار بود برای عکاسی با امیر حاتمی وزیر دفاع باشم؛ امیر حاتمی که با خانواده به قم سفر کرده بود پس از زیارت حرم مطهر حضرت معصومه، در خیابان اراک به خیل راهپیمایان پیوست که من هم شروع کردم به عکاسی.

برخی از مردم نیز که متوجه حضور وزیر شده بودند جلو می‌آمدند و لحظاتی با امیرحاتمی خوش‌وبش می‌کردند و انصافاً وزیر نیز با روی خوش با مردم برخورد می‌کرد.

سرنوشت پلاکارد حاشیه‌ساز راهپیمای 22 بهمن قم+ تصاویر

در حال عکاسی بودم که انتهای پل حجتیه پلاکاردی از دور توجه من را به خود جلب کرد که بر روی آن نوشته شده بود «ای آنکه تو عامل گرانی؛ تا عید خدا کند نمانی».

سرنوشت پلاکارد حاشیه‌ساز راهپیمای 22 بهمن قم+ تصاویر

پلاکارد در دست روحانی جوانی بود که در گوشه‌ای ایستاده بود و مردم نیز با گوشی‌های همراه از آن عکس می‌گرفتند. جلوتر که رفتم، روحانی جوان نیز وارد جمعیت شد و به سمت حرم مطهر شروع به حرکت کرد اما نکته جالب‌تر نوشته پشت پلاکارد این روحانی بود که نوشته شده بود «ملت ما نجیب است؛ وزیر به فکر جیب است».

سرنوشت پلاکارد حاشیه‌ساز راهپیمای 22 بهمن قم+ تصاویر

مشغول گوشی همراه شدم تا چند عکس از حضور وزیر در راهپیمایی به خبرگزاری بفرستم که سوژه‌ای مهم از دستم رفت؛ امیرحاتمی و روحانی جوان که پلاکارد دستش بود لحظاتی با هم سخن گفته بودند.

سرنوشت پلاکارد حاشیه‌ساز راهپیمای 22 بهمن قم+ تصاویر

گرچه از این اتفاق ناراحت بودم اما مسیر را ادامه دادیم تا نزدیکی کتابخانه آیت‌الله مرعشی؛ دوباره روحانی جوان را دیدم که پلاکارد را پاره کرده بود و خود را به وزیر رساند که خوشبختانه این بار در صحنه حاضر بودند.

سرنوشت پلاکارد حاشیه‌ساز راهپیمای 22 بهمن قم+ تصاویر

روحانی جوان لحظاتی با امیرحاتمی سخن گفتند و با چیزی فراتر از لبخند از یکدیگر خداحافظی کردند؛ دوست داشتم از صحبت‌های بین وزیر و روحانی مطلع می‌شدم که فرصت پیدا نکردم؛ دیگر به حرم رسیده بودیم و پایان جشن چهل‌سالگی انقلاب.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
ما هم به همین فکر هستیم و قبول داریم این را بشرط اینکه عامل اصلی گرانی و بدبختی مملکت را بگوییم نه حواشی وشاخ وبرگها . رییس جمهور خودش شاخه برگ است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
خدا کند .خدا کند .خدا کند نماند ..........................هرکس که هست .........................................
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
از خدا میخایم عوامل اصلی که همه میدانند کجاست تا عید نماند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار