تيم فوتسال سوهان محمد سيماي قم براي صعود به فينال رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور در ديدار برگشت برابر مس سونگون صف‌آرايي مي‌كند.
کد خبر: ۷۱۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 17 February 2019

به گزارش تابناک قم، تیمی که در مرحله مقدماتی رقابت‌های بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران بین 14 تیم در مکان ششم ایستاد و در پلی‌آف توانست تیم رده سومی فرش‌آراء مشهد را حذف کند، حالا برای رفتن به فینال بازی‌های این فصل کار بسیار سختی دارد.

شاگردان حسین صبوری در تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در شرایطی که امسال با مشکلات عدیده مالی مواجه بوده و هستند، در مجموع عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند اما شکست در بازی نخست مرحله نیمه نهایی کار آنها را برای صعود به فینال لیگ برتر دشوار کرده است.

در حالی که بنظر می‌رسید زور شاگردان حسین صبوری به مسی‌ها نمی‌رسد، اما نماینده فوتسال قم گام به گام با تبریزی‌ها پیش رفتند ولی قهرمان فصل 2018 فوتسال جام باشگاه‌های آسیا یعنی تیم مس سونگون یک سر و گردن از سوهان قم بالاتر بود و این بازی را در قم به نفع خود تمام کرد.

در واقع پیش‌بینی می‌شد کار قمی‌ها با وجود بازی در خانه و در حضور تماشاگران مشتاق و پرشور خود بسیار سخت باشد زیرا سوهانی‌ها به مراتب از نظر مهره بهتر از نماینده فوتسال قم بودند و باید قبول کرد دارایی نماینده قم همین بود و حضور در جمع چهار تیم ایران هم یک نتیجه فوق‌العاده است که به دست آمد اما با این بضاعت نماینده قم نباید توقع صعود این تیم به فینال لیگ برتر فوتسال ایران را داشت.

نماینده فوتسال قم بازی نخست مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور را در سالن دو هزار نفری شهید جعفر حیدریان قم با حساب چهار بر سه واگذار کرد تا روز پنجشنبه دوم اسفند ماه در بازی برگشت در سالن شهید پورشریفی تبریز کار بسیار سختی برای کسب مجوز صعود به فینال داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار