تيم منتخب هیأت بدمينتون استان قم موفق به كسب مجوز صعود به مرحله نهايي رقابت‌هاي فصل جاري ليگ دسته اول بدمينتون مردان باشگاه‌هاي كشور شد.
کد خبر: ۷۱۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 16 February 2019

 

به گزارش تابناک قم، در سالی که بدمینتون قم دست‌خوش تغییر و تحولات زیادی شده و دو مرتبه مجمع انتخابات این هیأت ورزشی برگزار و سرانجام رئیس جدید هیأت مشخص شد، تیم‌های مردان و زنان هیأت بدمینتون قم عملکرد موفقی در لیگ‌های باشگاهی ایران دارند.

بعد از نتایج قابل توجه و مطلوب تیم زنان هیأت بدمینتون قم، این بار نوبت به مردان بدمینتون‌باز قم رسید که با درخشش در دو مرحله دیدارهای رفت و برگشت مقدماتی لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور مجوز صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها را کسب کرده و خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کنند.

این در حالی است که دیدارهای دور برگشت مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان ایران در گروه دوم مقدماتی با حضور تیم هیأت بدمینتون قم به میزبانی هیأت فارس به انجام رسید و نماینده قم با تکرار نتایج موفق مرحله قبل، مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کرد.

در شرایطی که تیم صنایع پلاستیک شیراز میزبان بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی بود، در پایان این مسابقات تیم هیأت بدمینتون قم در صدر جدول گروه نخست ایستاد و به عنوان تیم قهرمان گروه صعود کرد و تیم هیأت صنایع پلاستیک شیراز به عنوان تیم دوم راهی مرحله پایانی شد.

در پایان مرحله مقدماتی و در مجموع دیدارهای دور رفت و برگشت، شاگردان محمدرضا مطیع در تیم هیأت بدمینتون قم و تیم صنایع پلاستیک دنیا شیراز با کسب ١٠ امتیاز و در نظر گرفتن بازی شماری در جایگاه‌های اول و دوم گروه ایستادند و مجوز حضور به مرحله نهایی لیگ دسته اول ایران را نصیب خود کردند، در شرایطی که تیم گاز فارس با کسب چهار امتیاز در مکان سوم جدول ایستاد و از صعود بازماند.

در حالی که تیم هیأت بدمینتون قم در دور برگشت با نتیجه پنج بر صفر گاز فارس را برد و سه بر دو به تیم صنایع پلاستیک شیراز باخت، دیدارهای مرحله نهایی با حضور چهار تیم صعود کننده از گروه‌های دو گانه مرحله مقدماتی، برای تعیین قهرمان و دو تیم راه یافته به لیگ برتر برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار