دبير هیأت ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم خبر داد
دبير هیأت ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم از اعزام ملي‌پوش ناشنواي قم به رقابت‌هاي 2019 فوتسال قهرماني ناشنوايان قاره كهن خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 16 February 2019

به گزارش تابناک قم، سیدوحید غیاثی اظهار کرد: اسماعیل شاه‌زید ملی‌پوش شناخته شده و شاخص فوتسال ناشنوایان استان قم است که در چند سال اخیر همواره به واسطه استعداد و نبوغ بالای خود عضو تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در میادین مختلف بوده است.

وی ادامه داد: شاه‌زید از نخستین مرحله تمرینات آماده‌سازی تیم ملی تا اردوی نهایی برای اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان در این تیم حضور داشته و اکنون همراه با سایر ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه حضور دارد، رقابت‌هایی که از امروز رسما آغاز به کار می‌کند.

دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم افزود: امسال سومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه برگزار می‌شود و بازیکنانی از استان‌های اردبیل، تهران، فارس، قم، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، همدان و یزد عضو تیم ملی اعزامی به این بازی‌ها محسوب می‌شوند.

وی ابراز کرد: محمد جهانگیری از اردبیل، علی‌اصغر محبوبی و حسین مصباحی از تهران، مهدی زارعی از فارس، اسماعیل شاه‌زید از قم، مظاهر شیرزاد از قزوین، سیداسماعیل دژه از کهگیلویه و بویراحمد، احمدرضا رضایی از مازندران، علی‌اکبر احمدوند از همدان به همراه مصطفی حیدری و سیدمحمود دستخوش از یزد به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند.

غیاثی با بیان اینکه سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال و ارم‌کیش قم مدیریت فنی این تیم را بر عهده دارد، تصریح کرد: سال‌ها با حسین شمس کار کرده‌ام و اکنون شمس مدیر فنی تیم ملی است، ضمن اینکه جبرئیل یوسفی به عنوان سرمربی، مهدی صانعی و محمود درویش‌منش به عنوان مربی همراه تیم ملی هستند.

وی یاد آور شد: سومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه در سال 2019 از امروز در تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران به عنوان قهرمانی دوره قبلی این رقابت‌ها، برای دفاع از این جایگاه خود برابر تیم‌های مدعی قهرمانی قاره کهن به میدان می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار