رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد بارش باران در برخی از نقاط استان خواهیم بود.
کد خبر: ۷۱۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲ 16 February 2019

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف در اواخر وقت افزایش ابر و وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم منفی یک درجه و 16 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم چهار درجه و 13 درجه است، فردا آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری در برخی مناطق بارش باران در ارتفاعات بارش برف و وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز شنبه هفته آینده آسمان استان قم نیمه ابری تا ابری است، گفت: در آن روز در برخی مناطق بارش باران به تدریج کاهش ابر و افزایش سرعت وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز شنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر 55 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان سه درجه و 16 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب منفی یک درجه و 16 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 14 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با منفی یک درجه و منطقه جمکران با 17 درجه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار