آیت الله سبحانی:
یکی از مراجع تقلید شیعیان بر نظارت دولت بر روند ساختمان سازی در کشور تأکید کرد و گفت: اگر نظارت وجود نداشته باشد عده‌ای ساختمان‌های غیر ایمن می‌سازند.
کد خبر: ۷۱۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹ 14 February 2019

به گزارش تابناک قم، آیت الله جعفر سبحانی قبل از ظهر پنج‌شنبه در دیدار وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت مسکن یکی از موارد مهم و حیاتی برای مردم است، گفت: شرایط زندگی امروز به نحوی است که باید به تعداد افراد و خانواده‌ها مسکن وجود داشته باشد در صورتی که قبلا به این تعداد مسکن نیاز نبود.

وی همچنین بر نظارت دولت بر روند ساختمان‌سازی تأکید کرد و گفت: اگر نظارت کافی وجود نداشته باشد عده‌ای ساختمان‌های غیر ایمن خواهند ساخت که مشکلات بسیاری ایجاد می‌کند.

مسکن‌های نیمه کاره سریعتر تکمیل شود

استاد سطوح عالی حوزه با اشار به وجود مسکن‌های نیمه کاره در کشور، گفت: با تکمیل خانه‌های نیمه کاره تا حدودی کمبود مسکن جبران می‌شود.

وی برای نمونه به مشکلات منطقه ارسباران اشاره کرد و گفت: در این منطقه مشکل کمبود مسکن و راه وجود دارد و سامنان این منطقه به علت نبود جاده مناسب با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

آیت الله سبحانی به پل احداث شده در منطقه پردیسان قم نیز اشاره کرد و گفت: اجرای ناقص این پروژه مشکلات بسیاری را ایجاد کرده که لازم است برای تسهیل در رفت و آمد مردم این پروژه سریعتر تکمیل شود.

این مرجع تقلید شیعیان در بخش دیگری از سخنان خود حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از پاسداران را محکوم و به خانواده‌های آنها تسلیت گفت و اظهار داشت: این جنایات با هم فکری و همکاری معاندین انجام می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار