مدیرکل دامپزشکی استان قم مطرح کرد
مدیرکل دامپزشکی استان قم گفت: میزان جوجه ریزی در استان در بهمن ماه سال جاری سه برابر مدت مشابه سال گذشته بود.
کد خبر: ۷۱۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵ 13 February 2019

به گزارش تابناک قم، محمد مهدی رفیعی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت جوجه ریزی در استان قم اظهار کرد: در دی ماه شاهد رشد قابل توجه جوجه ریزی در استان بودیم، این روند در بهمن ماه هم ادامه پیدا کرد و میزان جوجه ریزی در قم در بهمن ماه سه برابر مدت مشابه سال گذشته بود.

وی ادامه داد: قیمت مرغ به صورت ملی تعیین می‌شود و امکان تصمیم گیری در این خصوص در استان ممکن نیست، همچنین امکان جلوگیری از انتقال مرغ بین استان‌های مختلف وجود ندارد.

مدیرکل دامپزشکی استان قم افزود: باید سهمیه توزیع مرغ به قیمت تنظیم بازار در استان افزایش پیدا کند تا شاهد تعدیل قیمت مرغ در قم باشیم.

افزایش قیمت شکر در قم

سید ابراهیم صحفی دبیر اتاق اصناف استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت مصرف شکر استان قم اظهار کرد: مصرف روزانه بخش صنعتی و بخش خانگی شکر حدود 100 تن است، توقف فروش برخی از شرکت‌های شکر در جنوب کشور موجب افزایش قیمت آن شده و قیمت شکر در عمده‌فروشی‌ها از کیلویی 3200 تومان به 3700 رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه هزار تنی شکر تخصیص یافته توسط شرکت خدمات بازرگانی برای مصرف یک ماه استان قم، برای نیاز روزمره استان کافی نیست و بقیه این نیاز از طریق بازار آزاد تامین می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار