شهردار منطقه هشت قم با تاکید بر اینکه پردیسان دیگر یک محله یا منطقه نیست و تبدیل به یک شهر بزرگ شده است گفت: ۲ هزار و ۵۷۵ هکتار وسعت زیادی برای یک منطقه است که قرار است ۳۰۰هزار نفر در آن مستقر شوند و باید همکاری شود تا بتوانیم خدمات خوبی به مردم منطقه ارائه کنیم.
کد خبر: ۷۱۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲ 13 February 2019

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل مستقیمی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی برای مناقصات و اخذ پیمانکار شرایط خاصی دارد، عنوان کرد: شهر یک موجود زنده است و مستمر باید هزینه صورت گیرد؛ تکلیف زمین‌های باز پردیسان باید بین شهرداری و راه وشهرسازی روشن شود تا شهرداری اگر قرار است خدمتی ارائه کند بتواند از محل واگذاری همین زمین‌ها هزینه مدیریت منطقه را تامین کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مذاکراتی بین شهرداری و راه وشهرسازی در حال انجام است تا تعیین تکلیف این مساله صورت گرفته و این وضعیت که بخشی از منطقه در اختیار راه و شهرسازی باشد و بخشی در اختیار شهرداری تغییر پیدا کند.

مستقیمی با اشاره به مطالبات شهرداری از راه و شهرسازی در خصوص تحویل پردیسان گفت: سال ۸۹ قرار شد ۲۵ درصد از اراضی تجاری با قیمت همان سال به شهرداری تحویل شود تا خدمات به مردم ارائه شود که انجام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه اصل دریافت هزینه از شهرداری بابت این زمین‌ها نیز درست نیست، افزود: شهرداری یعنی مردم و پولی که قرار است بابت زمین‌ها پرداخت شود باید از جیب مردم بدهد و باید دولت توجه ویژه‌ای به این مساله داشته باشد تا مشکل مردم در این زمینه حل شود.

شهردار منطقه هشت قم با تاکید بر اینکه پردیسان دیگر یک محله یا منطقه نیست و تبدیل به یک شهر بزرگ شده است افزود: ۲ هزار و ۵۷۵ هکتار وسعت زیادی برای یک منطقه است که قرار است ۳۰۰ هزار نفر در آن مستقر شوند و باید همکاری شده تا بتوانیم خدمات خوبی به مردم منطقه ارائه کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار