مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم خبر داد:
سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم با همکاری کانون هنرهای شیعی، اقدام به تهیه و اکران طرح‌های فرهنگی و هنری با الهام از اشعار و نقوش ایرانی اسلامی در تقویت روحیه میهن‌دوستی و ایجاد شورونشاط انقلابی در شهروندان کرده‌ است.
کد خبر: ۷۱۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۳ 10 February 2019

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی،‌ هنری،‌ ورزشی شهرداری قم با اشاره به اهمیت هویت بخشی به سیمای بصری شهر قم در آستانه 22 بهمن‌ماه و بزرگداشت ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با همکاری کانون هنرهای شیعی، اقدام به تهیه و اکران طرح‌های فرهنگی و هنری با الهام از اشعار و نقوش ایرانی اسلامی در تقویت روحیه میهن‌دوستی و ایجاد شورونشاط انقلابی در شهروندان کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه اکران عمومی این طرح‌ها در نوع خود کم‌نظیر است و برای اولین بار شاهد چنین اتفاقی هستیم، افزود: سه هدف در این اکران‌ها دنبال شده است که هدف اول، نمایش طرح‌هایی از نسل جوان و متعهد با تنوع سبک‌های مختلفِ گرافیک و برای سنین و سلایق گوناگون است که به‌عنوان نماد و مجموعه‌ای از چهل سال هنر نسل‌های مختلف کشور به معرض دید عموم دربیاید.

مقیمی دومین هدف از اکران بیش از 60 لمپوست و 30 پرتابل (سازه‌های تبلیغات فرهنگی) در سطح شهر با موضوع دهه فجر را حمایت و ایجاد انگیزه در هنرمندان و جوانان انقلابی دانست که به‌واسطه اساتید متعهد و نام‌آور، در سال‌های اخیر شاهد رشد و شکوفایی نسل جدیدی از آنها هستیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی،‌ هنری،‌ ورزشی شهرداری قم، سومین هدف از این طرح را نمایش نمادهای هویت ملی در مسیرهای پرتردد شهر و ایجاد حال و هوای انقلابی در ایام چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تلاش داریم تا با ایجاد تنوع بصری و شادابی بیشتر برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن بزرگ انقلاب و چهل سال ایستادگی و تلاش مردم ایران، آماده شویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار