آیت الله سعیدی:
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) شهر قم را منبعی برای معرفی انقلاب و اسلام دانست و گفت: برخی از روی آگاهی یا ناآگاهانه به‌دنبال تغییر چهره معنوی شهر قم هستند.
کد خبر: ۷۱۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵ 06 February 2019

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا به تغییر هویت ملت ایران بپردازد و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند.

وی ادامه داد: دشمن با اقدامات بسیاری تاکنون به دنبال ضربه زدن به هویت ملت ایران بوده است.

امام جمعه قم بیان کرد: تبدیل فرهنگ شاهنشاهی به فرهنگ اسلامی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید شکرگذار آن باشیم.

وی ادامه داد: تغییر رژیم کاری بسیار سخت بود که طی این دهه‌ها توسط نیروهای انقلابی انجام گرفته است.

آیت الله سعیدی بیان کرد: استقلال یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با تغییر رژیم به عنوان نعمتی بزرگ برای مردم ایران بود.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی برای انجام کارهای خود لازم نیست از کشوری دستور بگیرد و با شخصی هماهنگ کند چرا که ایران اسلامی تنها کشوری است که وابستگی به ابرقدرت‌های دنیا ندارد.

آیت الله سعیدی گفت: انقلاب اسلامی در ترویج آموزه‌های قرآنی اقدامات بسیاری را انجام داده است که جای تقدیر است.

وی ادامه داد: فعالان قرآنی باید نسبت به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه قرآن و عترت اهتمام داشته باشند.

تولید آستان مقدس حضرت معصومه(س) بیان کرد: خداوند استفاده از آموزه‌های قرآن را شفایی برای دردها معرفی کرده است بنابراین می‌توان با استفاده از قرآن بسیاری از مشکلات را مرتفع ساخت.

وی گفت: افرادی که مبتلا به امراض درونی هستند به قرآن مراجعه نمی‌کنند یا مراجعه آن‌ها از روی میل و رغبت نیست یا بعد از مراجعه به نسخه و دستور قرآن کریم عمل نمی‌کنند یا عمل آن‌ها ناقص است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به شهر مقدس قم، افزود: متأسفانه برخی از روی آگاهی یا ناآگاهانه به‌دنبال تغییر چهره معنوی شهر قم هستند که باید از عمل آنها جلوگیری شود.

آیت الله سعیدی ادامه داد: شهر قم منبعی برای معرفی انقلاب و اسلام است و دشمنان به خوبی می‌دانند اگر این استان دچار مشکلی شود خطر آن به دیگر نقاط کشور و جهان اسلام نیز خواهد رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار