مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: 20 برنامه شاخص فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی درحال اجراست که موجب تحول وتحرک نشاط اجتماعی و فرهنگی این شهر شده است.
کد خبر: ۷۱۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 04 February 2019

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسمی مقیمی روز دوشنبه در هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم درساختمان شهید باکری، افزود: این برنامه از شهریور ماه امسال آغاز و 80 درصد کار انجام شده است و اختتامیه آن اسفند ماه امسال همزمان با ورود امام به قم برگزار می شود.

وی ادامه داد: معرفی 40 مسجد شاخص، برنامه آوای سرو با رقابت 60 گروه سرود، اجرای بیش از 50 پرده خوانی در مدارس با عنوان انقلاب سروستان پیرامون تحولات انقلاب اسلامی از جمله برنامه های شهرداری قم به مناسبت این ایام است.

مقیمی، آماده سازی هفت دیوار نگاره در حوزه انقلاب اسلامی و برگزاری 10 تاریخ شفاهی انقلاب با همکاری حوزه هنری را از دیگر برنامه های شهرداری قم دانست و گفت: جشنواره مادران چشم انتظار با محوریت مادران 100 شهید مفقود الاثر در قم نیز پیش بینی شده که در این زمینه 30 فیلم از سراسر کشور به دبیرخانه این برنامه رسیده است.

وی افزود: اجرای جشنواره پرچم با دریافت 40 هزار اثر، فیلم عمار در مناطق محروم ، عکاسی پرچم برای مشارکت مردم در آذین بندی منازل و خیابان ها، ایجاد 40 ایستگاه نشاط درجه یک و 40 ایستگاه نشاط درجه دو برای گسترش ورزش عمومی در محلات و همچنین رونمایی از پلاک گذاری 26 مسجد و محله به نام شهدا و افزایش آن تا 40 پلاک از دیگر برنامه های شهرداری قم به مناسبت دهه فجر می باشد.

مقیمی با اشاره به برگزاری جشنواره المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب با حضور چهارهزار آقا و خانم در 96 مسجد، اجرای شعر قمپز و جشنواره سروستان اظهار داشت: تولید نرم افزار معرفی پنج شهید شاخص قم و افزوده شدن یکهزار نقطه گردشگری این استان به نرم افزار و جشنواره ابوذر با همکاری بسیج از برنامه های چهل سالگی انقلاب است.

وی گفت: این برنامه ها با مشارکت فعال بسیج، کانون های مساجد و هیات مذهبی طراحی شده است و تا 10 اسفند همزمان با ورود امام(ره) به قم ادامه خواهد داشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار