مدیرکل بهزیستی استان قم مطرح کرد
مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: طرح احداث یک شیرخوارگاه در قم با همکاری یکی از خیرین در دستور کار بهزیستی است و خیر برای این پروژه چهار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است.
کد خبر: ۷۱۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۲ 03 February 2019

به گزارش تابناک قم، رضا سلیقه در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به پروژه اردوگاه فرهنگی تربیتی مددجویان بهزیستی استان اظهار کرد: این اردوگاه پنج هزار و 500 مترمربع مساحت دارد که هزینه احداث آن از بودجه سفر مقام معظم رهبری به قم تامین شد، 12 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است و برای تکمیل آن نیاز به پنج میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: طرح احداث یک شیرخوارگاه در قم با همکاری یکی از خیرین در دستور کار بهزیستی است و خیر برای این پروژه چهار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است، در مرحله اخذ پروانه برای احداث شیرخوارگاه از شهرداری قم هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: نمی‌توان به پروژه‌های این سازمان به صورت اقتصادی نگاه کرد، مجموعه‌های قابل واگذاری بهزیستی پیش از این به بخش خصوصی واگذار شده است.

برون سپاری مددکاری مددجویان کمیته امداد قم

اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به برون سپاری مددکاری این نهاد اظهار کرد: در کمیته امداد استان قم برای نخستین بار در کشور مددکاری را برون سپاری کردیم و این مساله علاوه بر چابک سازی بدنه، هزینه‌ها را کاهش داد و اشتغال جدید به وجود آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار