اجرای سرود انقلاب با حضور 1500 نوجوان، دعوت استانداری قم از مردم برای بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب و حضور شخصیت های برجسته ملی و حوزوی، از جمله جلوه های نماز جمعه این هفته قم بود.
کد خبر: ۷۱۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶ 02 February 2019

به گزارش تابناک قم، در نماز جمعه این هفته قم که به امامت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در مصلای قدس این شهر برگزار شد، آیات سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س)، عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و تنی چند از شخصیت های برجسته حوزه علمیه، بهرام سرمست استاندار قم، قشرهای مختلف مردم و شخصیت هایی از کشورهای مختلف اسلامی حضور داشتند.

اجرای سرود انقلاب با حضور 1500 نوجوان

در آستانه چهلمین سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت 12 بهمن ماه آغاز دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران، مصلای قدس برنامه های متنوعی در گرامیداشت این دهه داشت.

حجت الاسلام بابامیری از شاعران جوان طلبه به شعر خوانی پیرامون چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخت. اجرای سرود انقلاب با حضور 1500 نوجوان کانون مساجد از دیگر برنامه های جانبی نماز جمعه قم بود.

دعوت استانداری قم از مردم برای بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب

در نماز جمعه این هفته قم، اطلاعیه استانداری قم برای دعوت و بازدید مردم از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب قرائت شد. این اطلاعیه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، از آغاز بکار نمایشگاه چهل سال حماسه و شکوه در روز یکشنبه 14 بهمن ماه جاری در مصلای قدس قم خبر داده و از عموم مردم دعوت شد تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار