مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور در گروه الف با قهرمانی تیم خوزستان در قم به پایان رسید و فرنگی کاران میزبان نیز در عین شایستگی پنجم شدند.
کد خبر: ۷۱۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰ 02 February 2019

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور در گروه الف به پایان مرحله مقدماتی خود رسید و 10 تیم طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه 11 و 12 بهمن در سالن شهید رضاییان مجموعه ورزشی حیدریان قم با هم به رقابت پرداختند.

در این رقابت‌ها تیم کشتی استان خوزستان توانست با شکست دادن حریفان خود به فینال برسد و در دیدار نهایی در 8 وزن از 10 وزن رقابتی برابر توابع تهران پیروز شود و در نتیجه، با پیروزی 8 بر 2 قهرمان این گروه شود.

حمید حاجی وند رضایی، طارق غبیشاوی، سعید اسماعیلی، احمدرضا محسن نژاد، حجت رضایی، رضا ساکی، کامران ارقش و سعید کریمی زاده نفرات برنده خوزستان در فینال بودند و مجتبی جهانی و عرفان نجفی نیز از توابع تهران در فینال حریفان خود را شکست دادند.

خوزستان و توابع تهران توانسته بودند در نیمه‌نهایی بر تیم‌های مازندران و گیلان غلبه کنند. مازندران در دیدار رده‌بندی به مصاف گیلان رفت و با شکست این تیم جایگاه سوم رقابت‌ها را از آن خود کرد.

تیم کشتی استان قم نیز که یکی از تیم‌های پرامید این رقابت‌ها بود با وجود شایستگی و کسب عناوین برتر بخش انفرادی، با بداقبالی در 2 مسابقه خود با اختلافی میلی‌متری بازنده شد و در نهایت با رتبه پنجم به کار خود پایان داد. این رتبه در پی پیروزی در مسابقه برای کسب عنوان پنجم و ششم برابر لرستان به دست آمد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار