حداد عادل:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استقلال یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و هیچ کشوری در جهان، به میزان کشور ایران، استقلال ندارد.
کد خبر: ۷۱۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹ 02 February 2019

به گزارش تابناک قم، غلامعلی حداد عادل در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه در مصلی قدس در قم عنوان کرد: بر خلاف آن چه استکبار تصور می کند جوانان انقلابی و آحاد مردم پشتیبان انقلاب اسلامی و نظام هستند، دشمنان تلاش می کنند مردم را از انقلاب و انقلاب کردن پشیمان و دلسرد و نا امید کنند در حالی که به اذن الهی این آرزو را به گور می برند.

وی تصریح کرد: قم شهر خون و قیام و اجتهاد و پایگاه امام خمینی(ره) برای ایجاد انقلاب است،مردم قم به امام(ره) و نهضت او وفادار ماندند و وفادارانه به انقلاب خدمت و از امام(ره) حمایت کردند.

حداد عادل بیان کرد: ظهور انقلاب از سال 42 و حرکت نهضت در سال 56 و 57 از قم بود و مردم قم همراه نظام و انقلاب بودند و دشمن می خواهد به چنین جایگاهی که قم دارد لطمه بزند.

وی اظهار کرد: اگر شهدا و فداكاری جانبازان و ايثارگران نبود انقلاب به چهل سالگی نمي رسيد، ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم فرصتی برای برسی كارنامه گذشته و نگاهی به پشت سر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ما شبيه كوهنوردی هستيم كه ميخواهيم به قله ای برسيم ،اگر به بالا نگاه كنيم راه زيادی در پيش است اما اگر به پشت سر نگاه کنیم می بينيم كه راه بسيار طولانی را پیموده ایم.

وی گفت: استقلال یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و هیچ کشوری در جهان، به میزان کشور ایران، استقلال ندارد.

حداد عادل تصریح کرد: بزرگترين دستاورد انقلاب اسلامی ايجاد حكومت دينی در كشور بوده است، دنيای غرب كه سلطه خود را بر همه جهان مي خواهد، پرونده حكومت دينی را بسته بود، انقلاب اسلامی مایه امید مسمانان و آزادی خواهان جهان است امام (ره)دين را به عرصه سياست و اجتماع برگرداند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: امروز در اروپا دين را در قفس كليسا حبس كردند و پاپ با اين همه احترام قدرتی در عرصه سياسی و اجتماعی ندارد، آن ها می خواهند همين كار را با اسلام انجام دهند.

وی با بیان اینکه بودن رهبری جامعه در دست مرجع تقليد و روحانی مانند امام(ره) و رهبری باشد نعمت بزرگی است، تاکید کرد: توسعه علمی، فرهنگی، دفاعی، صنعتی، كشاورزی، ورزشی و شهری از ديگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دنيای استكبار همواره به دنبال تهديد، تحريم و تخريب انقلاب اسلامی بوده است، دشمن امروز پس از تجربه جنگ استراتژی تحريم را در پيش گرفته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: دشمن با حضور روحانيت، مردم انقلابی و ولايتمدار قم هرگز به نقشه های شوم خود نخواهند رسيد.

وی گفت: امروز توان موشکی ایران غرب را به هراس انداخته و موجب اقتدار جمهوری اسلامی شده است، این توان دفاعی و موشکی توسط جوانان این کشور در شرایط سخت تحریم رقم خورده است.

حداد عادل با تاکید بر اینکه باید قدرددان انقلاب اسلامی باشیم، گفت: در گذشته شاه تحمل کوچکترین انتقادات را هم نداشت و حتی یک بار در روزنامه اطلاعات، درد دل راننده های تاکسی با واکنش تند حکومت پهلوی مواجه شد.

وی بیان کرد: امروز کشور از نظر علمی و آموزشی به رشد و توسعه دست یافته است قبل از انقلاب در جمعیت 36 میلیون نفری ایران 175 هزار دانشجو داشتیم و امروز از جمعیت 80 میلیون نفری در کشور بیش از 4 و نیم میلیون نفر دانشجو داریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دشمن تنگناهای اقتصادی برای کشور به وجود آورده است اما بیش از آن باید نگران باز بودن فضای مجازی در کشور بود.

وی در مورد حساسیت مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی لایحه پالرمو تصریح کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی کارشناسی و دقیقی بر روی لایحه دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار