با پیروزی برابر پگاه فارس؛
تیم ایثار شیمیدر قم با پیروزی برابر پگاه فارس قهرمان لیگ ملی بسکتبال با ویلچر شد.
کد خبر: ۷۱۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶ 01 February 2019

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال با ویلچر کشور امروز در قم به پایان رسید و تیم ایثار شیمیدر قم موفق شد با کسب ۳ پیروزی پیاپی در مرحله نهایی این رقابت‌ها عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد.

در روز پایانی این مسابقات عصر جمعه در سالن شهدا بهزیستی قم تیم ایثار شیمیدر قم در حالی به مصاف تیم پگاه فارس رفت که برنده این دیدار به مقام قهرمانی لیگ ملی دست پیدا می‌کرد و در نهایت این شاگردان جواد شهره غلامی بودند که جام قهرمانی را بالای سر بردند.

در این دیدار تیم پگاه فارس بازی را بهتر آغاز کرد و در پایان کوارتر دوم و نیمه نخست ۳۰ بر ۲۲ پیروز شد اما در نیمه دوم تیم ایثار شیمیدر قم عملکرد بهتری داشت به طوری که ایثار در دقایق پایانی توانست بازی را به تساوی بکشد.

در وقت اضافه تیم ایثار شیمیدر قم توانست ۷۱ بر ۶۸ حریف خود را شکست دهد و قهرمانی را به دست بیاورد. ایثار در دیدار نخست خود در مرحله نهایی توانسته بود تیم هیئت بم را شکست دهد و در دومین دیدار برابر تیم نامی نو اصفهان به پیروزی رسید.

بدین ترتیب تیم ایثار شیمیدر قم به همراه تیم پگاه فارس جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور را به دست آورد. این در حالی است که تیم ایثار قم پیش از این سابقه ۲ بار قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار