تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دور برگشت پلی‌آف لیگ برتر فوتسال از سد فرش آرای مشهد گذشت تا جواز حضور در نیمه‌نهایی را به دست بیاورد.
کد خبر: ۷۱۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 01 February 2019

به گزارش تابناک قم، تکلیف 3 تیم از 4 تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال ایران در حالی مشخص شد که تیم سوهان محمد سیمای قم توانست جواز حضور در این مرحله را کسب کند.

نماینده فوتسال قم در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف خود در خانه پذیرای تیم فرش آرای مشهد بود و توانست با پیروزی 2 بر صفر بار دیگر فرش آرا را شکست دهد و هواداران خود را خوشحال به خانه بفرستد.

در این بازی سوهان محمد سیما ابتدا توسط روح‌الله ایثاری به گل رسید و پیش از پایان نیمه نخست با یک کار تیمی و ضربه تمام‌کننده علیرضا وفایی در دهانه دروازه گل دوم را نیز به ثمر رساند و با حاشیه امن به رختکن رفت.

در نیمه دوم دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند و فرش آرا که خطر حذف را حس می‌کرد در دقایق قابل‌توجهی از نیمه دوم آرایش 5 نفره را به کاربست اما گلی در این نیمه به ثمر نرسید.

بدین ترتیب تیم سوهان محمد سیمای قم پس از پیروزی یک‌بر صفر در بازی رفت وبرتری 2 بر صفر در بازی برگشت در نیمه‌نهایی به مصاف تیم قدرتمند مس سونگون می‌رود.

بازیکنان و هواداران تیم سوهان محمد سیما در پایان این مسابقه به جشن و شادی مشترک پرداختند و تشویق ایسلندی بخشی از جشن تماشاگران قمی بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار