امیرآبادی فراهانی خبر داد؛
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد نماینده فوتسال قم از فراهم شدن کمک ۳۵۰ میلیون تومانی در آینده برای نماینده فوتسال قم خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 01 February 2019

به گزارش تابناک قم، دور برگشت از مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال ایران برگزار شد و تیم سوهان محمد سیمای قم با تحمیل دومین شکست متوالی به فرش آرای مشهد جواز حضور در نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال را به دست آورد.

تیم‌های فوتسال سوهان محمد سیمای قم و فرش آرای مشهد در سالن مملو از تماشاگر شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند که تیم سوهان محمد سیمای قم موفق شد حریف خود را ۲ بر صفر شکست دهد و به نیمه نهایی برسد.

در این مسابقه شاگردان حسین صبوری در نیمه نخست ۲ بار توسط روح الله ایثاری و علیرضا وفایی به گل رسیدند و در نیمه دوم با وجود حملات تیم فرش آرای مشهد و خطراتی که میزبان روی دروازه حامد سنایی ایجاد کرد گلی به ثمر نرسید تا پیروزی ۲ بر صفر سوهان محمد سیما تا پایان به قوت خود باقی بماند.

تیم سوهان محمد سیما در بازی رفت در سالن شهید بهشتی مشهد یک بر صفر پیروز شده بود و با تکرار برد خود در قم، اجازه کشیده شدن سرنوشت تیم صعود کننده به بازی سوم در مشهد را نداد و توانست با صعود به نیمه نهایی حریف تیم مس سونگون شود.

در حاشیه این مسابقه و در بین دو نیمه، احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس، عبدالحمید احمدی معاون توسعه فرهنگی وزیر ورزش و جوانان و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم از علی اصغر حسن زاده کاپیتان قمی تیم ملی فوتسال تجلیل کردند.

امیر آبادی نیز با تقدیر از عملکرد نماینده فوتسال قم از فراهم شدن کمک ۳۵۰ میلیون تومانی در آینده برای نماینده فوتسال قم خبر داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار