عضو شورای سیاست‌گذاری نخستین کنگره شهدای مقاومت خبر داد
عضو شورای سیاست‌گذاری نخستین کنگره شهدای مقاومت: نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت با محوریت شهدای مظلوم و سرافراز لشکر فاطمیون به همت اهالی رسانه در استان قم برگزار می‌شود که در این زمینه دبیرخانه دائمی آن تشکیل‌شده است و کمیته‌های ده‌گانه آن آغاز به کار کرده است.
کد خبر: ۷۰۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 27 January 2019

به گزارش تابناک قم، فخرالدین یوسف پور در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی برگزاری نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت در استان اظهار کرد: نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت با محوریت شهدای مظلوم و سرافراز لشکر فاطمیون به همت اهالی رسانه در استان قم برگزار می‌شود که در این زمینه دبیرخانه دائمی آن تشکیل‌شده است.

وی افزود: 10 کمیته در دبیرخانه گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت شامل کمیته محتوایی، کمیته رسانه، کمیته مجامع(کارگران کارمندان، دانش آموزان، اصناف، ورزشکاران)، کمیته بانوان، خانواده، کودک و نوجوان، کمیته حوزویان، کمیته دانشگاهیان، کمیته مساجد، هیئت‌های مذهبی و مراکز فرهنگی، کمیته مهاجران مجاهد، کمیته زائران و کمیته اجرایی تشکیل‌شده است.

عضو شورای سیاست‌گذاری نخستین کنگره شهدای مقاومت با بیان اینکه همه کمیته‌های دبیرخانه گرامیداشت شهدای مقاومت دارای اولویت و موضوعیت است، ادامه داد: یکی از کمیته‌های مهم کمیته تولید محتوا بوده و اعضای آن کار خود را آغاز کرده‌اند که خروجی این کمیته به همه کمیته‌ها و قسمت‌ها ارائه می‌شود.

مسؤول دبیرخانه دائمی گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت با اشاره به نقش و اهمیت رسانه بیان کرد: یکی از کمیته‌های مهم دبیرخانه گرامیداشت شهدای مقاومت با توجه به حضور رسانه‌های استان کمیته رسانه است که فعالیت این کمیته جدا از مباحث اطلاع‌رسانی است و بیشتر فعالیت این کمیته مربوط به تولید محتوای رسانه‌ای برای رسانه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: امروز در فضای موجود و حضور شبکه‌های مجازی، عمر رویدادهای رسانه‌ای بسیار کوتاه و ماندگاری و اثرگذاری آن کم شده است و کمیته رسانه در تلاش بوده تا با رویکرد تأثیرگذاری مداوم در طول سال برنامه‌ریزی کرده تا محتوا و معرفی دغدغه مقام معظم رهبری پیرو نظریه مقاومت بیشتر برای مردم ملموس باشد.

یوسف پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط کمیته مهاجرین مجاهد عنوان کرد: این کمیته یکی از کمیته‌هایی است که متشکل از نمایندگان خانواده‌های شهدا و نخبگان افغانستانی است که وظیفه مهمی در ساماندهی خانواده‌ها و رفع مشکل خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان دارد.

تشکیل دبیرخانه دائمی کنگره گرامیداشت شهدای مقاومت در قم

عضو شورای سیاست‌گذاری نخستین کنگره شهدای مقاومت تصریح کرد: دبیرخانه دائمی گرامیداشت شهدای مقاومت در قم تشکیل‌شده است و چون فعالیت‌های آن مردمی بوده از همه افراد و تشکل‌ها برای همکاری دعوت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از چهره‌های حوزوی و دانشگاهی و مجموعه‌های حوزوی و فرهنگی و تشکل‌ها دعوت می‌شود تا با دبیرخانه کنگره شهدای مقاومت همکاری کرده و دبیرخانه آماده هرگونه خدمت به آن‌ها است و از طرح‌ها و ایده‌ها استقبال می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار